Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må jeg arbejde gratis som jobformidler?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Apr 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har en Facebookgruppe kun for 'Ledige pædagog'

Jeg ved, fra min tid som ledig og fra medlemmernes udsagn, at jobcenter ikke er særlige aktive og behjælpelige med at formidle kontakten mellem arbejdsplads og ledige pædagoger (her mener jeg job som pædagog og ikke alt muligt andet)

Jeg har selv fast fuldtidsarbejde (valgte at søge væk fra pædagogfaget grundet ringe arbejdsvilkår) men jeg bliver stadigvæk skuffet over den ringe indsats, jobcenter yder og ved at jeg kan gøre det bedre

Min tanke:
Helt gratis og frivilligt vil jeg formidle kontakten mellem arbejdsplads (institution, skole, plejehjem, sfo, klub og deslige hvor får bruges uddannet pædagoger) og den ledige pædagog.

Hvorfor?
For at hjælpe andre pædagoger, så de ikke skal rende panden mod en mur, som jeg gjorde i to år.
Fordi jeg allerede hjælper mine medlemmer med at gennemskue alle de regler, muligheder og forhindringer, der er som ledig pædagog.

Mit spørgsmål
Må jeg dette?
Der skal overhovedet ikke være penge mellem mig og den ledige eller arbejdspladsen

Jeg vil overhovedet ikke tjene på det. Det vil være fuldstændig gratis for arbejdsgiver og for den ledige pædagog.

Hvad?
Skal jeg være opmærksom på i den forbindelse?

Jeg skal ikke hente straffeattest, da arbejdspladsen selv skal stå for dette, ligesom de skal nu, hvis de ansætter en vikar.

Noget andet?

På forhånd tak :-)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)