Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af eget tøj mærke

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 17. Feb 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg skal have produceret noget tøj, udfra billeder, design og tegninger, da jeg er ved at undersøge alle muligheder for at starte mit eget tøjmærke, hvor i verden er bedst at gøre dette? Og i såfald hvad er serieantal? Har hørt at lønningerne i Kina er steget markant på produktioner,
Hjælp!!

Tilmeldt 17. Apr 14
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi tilbyder udvikling af dit tøj prisbilligt i Polen, fra dine tegninger og til mønstre, prototyper og samples. Du behøver ikke at kende noget som helst til branchen, for vi giver gratis rådgivning til nystartere.

Og hvis du blive tilfreds, kan vi fortsætte med at finde billige stoffer og trykke det med dine prints, eller brodere, efterfulgt med serieproduktion prisbilligt på en Polsk systue.

Du har den sikkerhed at det polske retssystem samarbejder tæt med det danske under EU, så både dine copyrights og din kontrakt med os blive beskyttet ligesom du har produceret i Danmark, men meget billigere. Det kan du ikke få hvis du vil producere i Tyrkiet eller i Asia. Forsendelser/transport er ikke så dyrt, det er "flexible" at producere så tæt på Danmark (det kan bestemme succes eller nederlag), og "made in Poland" (forstået som "Made in EU") sælger dine produkter langt bedre sammenlignet med "made in Asia", og langt billigere end „made in Danmark”.

Vi kan også forsøge at finde billige stoffer og tilbehør som du bruger i kollektionen hos de polske producenter/leverandører, og trykke det med prints eller brodere langt billigere end i Danmark. Det samme med logo labels og vedligeholdelses labels som kan være indvævet i jaquardbånd eller trykte i satinbånd.

Jeg er en udlandsdansker og forretningskonsulent med over 25 års erfaring og jeg bor i et område i Polen med flere professionelle systuer, og professionelle folks i branchen. Min kone er en dygtig syteknolog og skrædder og det er hende som organisere og passer på produktionen i den højeste kvalitet af udenlandske ordrer. Du kan kontakte mig på leszek@filmfactory.pl

Tilmeldt 17. Feb 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej lyder super relevant!!
Jeg sender en mail til jer

Tilmeldt 20. Feb 15
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Følger lige med her

Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Indlæg ialt: 414
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Følger også lige med her. Kom gerne med feedback om det blev godt eller ikke så godt. :)

Tilmeldt 17. Feb 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan du tro;)

Fra Nørlund
Tilmeldt 26. Apr 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er også lige med på en opfølgning her ( og mange tak for det ) 

Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 05:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi er en dansk virksomhed som producere forskelligt tøj for folk på vores fabrik i Pakistan. Det tees, hoodies, shorts, tights osv. Alt kan lade sig gøre og fragtpriserne er fornuftige da vi selv tager vare hjem. Så du hænger ikke på regningen selv.

Mvh
Nikolaj

Fra Glostrup
Tilmeldt 24. Sep 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 01:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amilas, 

Hvis du er stadig på udkig efter en der kan hjælpe dig med at producere er du velkommen til at smide mig en besked på advantage.cph@gmail.com

Mvh

AJ

Tilmeldt 26. Mar 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amilas

hvis du stadig har brug for hjælp til produktion kan du sende mig en besked, og hvis du har fået nogle tilbud, vil jeg evt matche dem, 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)