Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sikkerhedssystem til at sikre en iPad

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Feb 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Jeg er for nylig blevet ansat i en virksomhed og jeg har fået oprettet et feedback system for kunder som besøger os via en iPad mini.

Da mine kollegaer og jeg ikke altid har opsyn med denne mens kunderne er i huset, ville vi godt have en sikkerhedsforanstaltning for at forhindre tyveri.

Mine tanker var at det skulle minde lidt om et sikkerhedswire til en computer, men der er ingen steder at sætte sådan en fast. En kollega nævnte at man også kunne få en alarm i form af et jack stik og hvis den blev disconnected ville en alarm lyde, men jeg kan ikke finde sådan en nogen steder på nettet.

Er der nogen der kender en måde at sikre en iPad mini på med/uden alarm?

Hilsen Mikkel, SuperEvent Rødovre

Fra Ringsted
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 188
Fra  Security Danmark Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel.
Vi kan hjælpe dig godt på vej med sikring af din iPad
Du er velkommen til at sende nogle kontakt oplysninger på daje@security-Danmark.dk
Eller ringe direkte til mig på 28807961
Mvh
Daniel
Security Danmark ApS

Fra Østjylland
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 123
Fra  Plustech Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel.

Til sikring af ipads (også ipad mini) så kan vi tilbyde vores iBase eller iStand hvori du kan sikre din ipad.

ipad'en ligger i en stålkasse som lukkers og åbnes med nøgle for hurtig adgang. Desuden er kan du have laderen gemt i den.

Selve holderen kan enten skrues fast eller der kan bruges en almindelig wire. Som standard kan der også anvendes en Kensigton wire lock. 

Læs mere på vores hjemmeside displayer.dk eller gå direkte til iBase her: http://displayer.dk/ibase-for-icase/ 

mvh/Jørgen Ditlev.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)