Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

software til gratis eller billig design af logo

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 17. Feb 15
Indlæg ialt: 14
Fra  Unik Aspekt Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg er helt ny herinde, og er også helt ny ifht iværksætteri. Nogen der kender et godt open source program hvor jeg kan designe mit firma logo? Alternativt er der måske nogen der kender en god og billig grafisk designer der kan hjælpe mig med at designe mit logo? Tue

Fra Aabenraa
Tilmeldt 14. Apr 12
Indlæg ialt: 273
Fra  Duet IT Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tue, 

Jeg kender mange som er glade for GIMP. Det er rimelig avanceret, og koster intet at hente ned. Der kræver dog en del timer at sætte sig ind i alle funktioner, netop fordi det er så avanceret. Men med lidt træning kan man opnå flotte resultater i GIMP.

Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Brug dog 5$ og få det lavet hos https://www.fiverr.com/ hvis det skal være SÅ billigt... Jeg ved ikke om jeg bare var heldig men jeg har været MEGET tilfreds med resultatet.

Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tue

Jeg kunne give et bud på det, tænker jeg kunne gøre det for en 500 kr seddel hvis det var.
- Hvad er dit koncept?
- Har du en hjemmeside endnu?
- Værdigrundlag hos dit firma?
- Specifikke ønsker?
- Skal det bruges til en hjemmeside, eller også som udprint?

mvh Mads 

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Tue

Jeg vil anbefale dig at få det lavet professionelt, det behøver ikke koste en formue, men det betyder jo en del når du præsenterer dig ud af til. Og selvom der findes gode programmer så ses det ofte hvis der har været en "amatør" inde over, og det er jo ikke det billed du øsnker at give når du starter.

Fiverr vil jeg nok holde mig fra, jeg mener for 5 dollar er der nok grænser for hvad du kan kræve  -  find evt en herinde, f.eks Mads, og få ham til at hjælpe dig - selvom i måske ender med lidt mere en 500 kr, så vil de penge være givet godt ud - og som iværksætter bør du jo også have andet at tage dig af end at forsøge dig selv med GIMP eller andre produkter.

Anyway

Held og Lykke

//Morten

Tilmeldt 30. Oct 13
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads du tillader ikke privat beskeder... 
Har du mulighed for at åbne op for det?  

Patrick 

Tilmeldt 17. Feb 15
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

www.livalaan.dk - Gør dine drømme til virkelighed

Tilmeldt 17. Feb 15
Indlæg ialt: 14
Fra  Unik Aspekt Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads. Tusind tak for dit svar. Jeg vender tilbage en af dagene, lyder bestemt som det er forsøget værd

Tilmeldt 17. Feb 15
Indlæg ialt: 14
Fra  Unik Aspekt Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for tips. Jeg tjekker mulighederne.

Tilmeldt 17. Feb 15
Indlæg ialt: 14
Fra  Unik Aspekt Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for tippet. Ja Gimp virker kompliceret, men ser bestemt brugbart ud.T ror nu at jeg på den korte bane vil lytte til rådene, og få professionel hjælp til at lave et lækkert produkt, og så kan jeg jo koncentrere mig om andre mange og spændende sager. 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)