Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bulgarisk systue

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Feb 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude,

Indledningsvist vil jeg gerne tydeliggøre, at jeg godt er klar over, at der findes rigtig mange tråde derude om netop dette emne. På trods af grundig informationssøgning, har jeg dog desværre ikke været i stand til at finde, hvad jeg søgte, og derfor håber jeg, at I kan hjælpe mig.

Jeg har i en længere periode drevet selvstændig forretning, hvor jeg har fremstillet skræddersyede jakkesæt til kvalitetsbevidste forbrugere. Indtil videre har jeg benyttet forskellige skræddere i Thailand, men jeg er efterhånden kommet frem til den erkendelse, at kvaliteten er utilfredsstillende, kommunikationen er dysfunktionel og fleksibiliteten er for lav. Derfor har jeg undersøgt muligheden for at finde en skrædder indenfor Europa, hvilket jeg ved, andre virksomheder med lignende koncept har haft succes med.

Der er tale om en ordrebaseret produktion, hvor det enkelte jakkesæt fremstilles nøjagtig ud fra kundens specifikke mål. Målene bliver skrevet ind i et skema, som er godkendt af systuen, hvorefter fremstillingen igangsættes. Det foretrækkes, at fabrikken ligger inde med metervarerne, men alternativt kan jeg selv påtage mig ansvaret for at skaffe dem. 

Jeg ved, at der ligger minimum en fabrik i Bulgarien, som lever op til disse betingelser og fremstiller skræddersyede jakkesæt i en meget høj kvalitet til konkurrencedygtige priser. Flere virksomheder indenfor samme branche benytter denne leverandør, men jeg har desværre ikke været i stand til at finde kontaktoplysningerne på lige nøjagtigt den eller andre af samme karakter. Jeg håber derfor, I kan være behjælpelige med at imødekomme min udfordring.

På forhånd tak!

De bedste hilsner

Andrew

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)