Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lille Magnus (Miv) har brug for jeres hjælp!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 353
Fra  AT Media Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Hej Amino'er

Jeg har som mor til 7 skønne børn blevet meget berørt af det, som lige nu sker for en lille dreng på 8 år, som heder Magnus (Miv)

Magnus fik i starten af året konstateret en ond tumor i hjernen og kan i Danmark kun få tilbudt livsforlængende behandling  Sad

Magnus familie har undersøgt deres muligheder for behandling i udlandet, og har fundet et sygehus i Houston, USA, der har gode erfaringer med lige præcis den kræfttype. De forsøger derfor at samle 800.000 kr. ind, så Magnus hurtigst muligt kan komme i behandling og få en reel mulighed for at blive rask.

Det er her Magnus har brug for jer! På denne FB side "Fighting For Magnus (MIV)" kan man finde oplysninger om hvordan man kan donerer pengebeløb eller bortaktionerer ting eller tjenesteydelser, hvor pengene går til at få Magnus til Houston, så han kan få den nødvendige behandling.

Så kom nu kære Amino'er - Vis hvad vi kan gøre som iværksættere i Danmark og støt op om en rørende sag, så lille Magnus kan få livet tilbage Smile

Vil for god en god ordens skyld lige nævne, at jeg ikke er i familie med Magnus og heller ikke kender familien personligt.

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Therese

Forstår ikke lige den ene stjerne du har fået, så du får fem af mig :)

Tænke lige samme tanke om at dele linket herinde - og selvom jeg så helt stilfærdigt op'er denne, håber jeg folk vil forstå i en god sags tjeneste.

Og blot for en gods ordens skyld, så kender jeg MIV og hans familie, men det håber jeg ikke gør den store forskel.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)