Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en Iværksætter som er startet fra bunden og nu har fast arbejde med det. TIL INTERVIEW!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jan 15
Indlæg ialt: 8
Fra  BORGALL Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Jeg har projekt om iværksætteri i skolen og vil super gerne stille nogle spørgsmål til en af jer som er startet helt fra bunden med bare en ide til nu at kunne have et fast arbejde. Det vi snakker om er 5-6 spørgsmål ikke andet.

Har selv som underemne "Start af tøjfirma" Men det betyder ikke så meget hvad i laver.

Håber i vil hjælpe

på forhånd tak

mvh
Theis Madsen 

Tilmeldt 19. Jan 15
Indlæg ialt: 8
Fra  BORGALL Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

please hjælp :-)

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Theis. 

Du er velkommen til at kontakte mig. Jeg startede for omkring 15 år siden fra bunden med tøj produktion og siden hen også læder produktion. Jeg bor og arbejder fra Madagascar. 

Har det interesse og du kan finde mine kontakt detaljer i min profil. 

Mvh Mikkel

http://www.mwcreation.net

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du er velkommen til at tage fat i mig.

Jeg lever af Online marketing og driver bl.a. WebCoders.dk sammen med min forretningspartner, hvilket vi har levet af de sidste ca 5 år.

Vi har været helt nede at skrabe bunden, og lever i dag i bedste velgående, han i Danmark og jeg i Indonesien.

Edit: Du kan fange mig på tf@webcoders.dk, tlf.: 3696 5136, eller på Skype på "webcoders_dk".

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 05:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Theis

Du er også meget velkommen til at få min historie hvis det kunne have interesse.  Vi startede op i Kina i 2008 og producerer idag plysbamser for nogle af de største brands i verden og løser samtidig outsourcing opgaver for flere større Danske og udenlandske virksomheder.

Mvh

Lars Kristensen

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)