Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en tøjdesigner!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 26. Feb 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg søger en tøjdesigner.

Kontakt mig hvis du kan hjælpe!

Mvh Mikkel 

Tilmeldt 17. Apr 14
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad slags tøj vil du designe? Udvikling af dine designs fra den konstruktions- og syteknologiske side skal laves ikke bare med det formål at konstruere et funktionelt stykke af tøjet, men også nemt at fremstille ... dvs. billigst muligt for dig på en systue ... konstruktøren skal have en uddybende kendskab til serieproduktion/masseproduktion metoder brugt på systuerne, for den endelige pris per styk per design bliver beregnet af den udvalgte til dit projekt systue taget under betragtning arbejdstiden nødvendigt til at producere en bestemt antal af stykker per hver design/konstruktion per dag. Jo flere stykker per design bliver der muligt at producere, desto billigere det blive per styk ved serieproduktion for dig. Hvis udvikling af dine designs/konstruktioner bliver for meget kompliceret, desto dyrere det blive per styk for dig, for kompliceret syning kræver mere tid og måske også unødvendige ekstra resourcer såsom stoffer, sømene og tilbehør.

Vi tilbyder udvikling af dine tekstil designs prisbilligt i Polen, fra dine tegninger og til mønstre, prototyper og samples. Du behøver ikke at kende noget som helst til branchen, for vi giver gratis rådgivning til nystartere.

Og hvis du blive tilfreds, kan vi fortsætte med serieproduktion prisbilligt på en Polsk systue.   

Du har den sikkerhed at det polske retssystem samarbejder tæt med det danske under EU, så både dine copyrights og din kontrakt med os blive beskyttet ligesom du har produceret i Danmark, men meget billigere. Det kan du ikke få hvis du vil producere i Tyrkiet eller i Asia. Forsendelser/transport er ikke så dyrt, det er "flexible" at producere så tæt på Danmark (det kan bestemme succes eller nederlag), og "made in Poland" (forstået som "Made in EU") sælger dine produkter langt bedre sammenlignet med "made in Asia", og langt billigere end „made in Danmark”.

Vi kan også forsøge at finde billige stoffer og tilbehør som du bruger i kollektionen hos de polske producenter/leverandører, og trykke det med prints eller brodere langt billigere end i Danmark. Det samme med logo labels og vedligeholdelses labels som kan være indvævet i jaquardbånd eller trykte i satinbånd.

Jeg er en udlandsdansker og forretningskonsulent med over 25 års erfaring og jeg bor i et område i Polen med flere professionelle systuer, og professionelle folks i branchen. Min kone er en dygtig syteknolog og skrædder og det er hende som organisere og passer på produktionen i den højeste kvalitet af udenlandske ordrer. Du kan kontakte mig på leszek@filmfactory.pl 

Tilmeldt 27. Jul 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal det være en professionel tøjdesigner?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)