Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adwords - Hvem er bedst?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminos.

Jeg søger et firma som kan hjælpe mig med Adwords på min maling webshop www.maler-maling.dk

Har tidligere prøvet flere firmaer, som ikke kunne skabe et overskud, med Adwords. Så hvis du kender nogen, som er super gode til det, så kom venligst med en anbefaling på dem Yes

Mvh
Michael Haahr

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der ingen som kan anbefale nogen, som er super gode til Adwords, og som ikke koster spidsen af en jetjager ;-)

Mvh
Michael Haahr

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa Michael

Nu er adwords kampagnne jo ikke det eneste der skal til for at få succes på nettet, du skal også kigge på hvordan dine konverteringer er på din side osv. Jeg får på nogle sider hjælp fra en fyr fra Israel - det giver en fornuftig pris og han er skarp - men hvor meget han vil kunne hjælpe med et dansk site som dit ved jeg ikke.

Prøv evt at slå opgaven op på Amino freelancer - så får du nok et bud eller to.

//Morten

Fra København
Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 82
Fra  Mark-Marketing Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael, 

Du er velkommen til at kontakte mig via mark-marketing.dk - hvor du også kan se referencer osv. 

jeg håber at høre fra dig. 

Hilsner,

Thomas

Mark-marketing.dk er eksperter i Google Adwords. Kontakt os på thomas@mark-marketing.dk og få en uforpligtende gennemgang af jeres konto. 

Medejer af teleabonnement.dk find billige mobilabonnementer

Fra Valby
Tilmeldt 19. Feb 15
Indlæg ialt: 14
Fra  LD Group Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Adwords eller alt CPC marketing er jo en afvejning udgifter ift. forventet gevinst.
Der kan være mange årsager til at du tidligere ikke har haft succes, men noget af det jeg ofte ser er at budgettet simpelthen er for lavt til at man kan nå at tjene timeløn til opsætning og optimering af annoncer ind.

Vil du ikke skrive lidt omkring dine Adwords erfaringer til mig på mail christian@ldgroup.dk? En af mulighederne for succes kunne være PLA annoncer samt Remarketing da de normalt er langt billigere pr klik og konventeringen er højere.

Jeg kan desuden tilbyde dig risikofri opsætning, så hvis det ikke giver overskud, så får du det fulde beløb tilbage.

God weekend

Christian Due

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle.

Mange tak for jeres anbefalinger og gode råd Yes

Jeg har fundet det firma som skal hjælpe mig med opgaven, nemlig www.onlinepartners.dk de virker til at have rigtig godt forstand på både seo og Adwords Wink

Mvh
Michael Haahr

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)