Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger partner til start af robot virksomhed

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Feb 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg søger en partner til at starte et firma med. planen er at lave vaskerobotter til skibe.

Uddanelse er ikke krav, men du skal kunne dit kram. 

Du skal være forretnings kyndige, du skal have teknisk indsigt, være kreativ, og så skal du have en praktisk tilgang til at få tingene gjort.

Jeg er i gang med at lave en prototype, og kunne godt tænke mig en partner til at udvikle firmaet sammen med. 1+1=3

Tilmeldt 8. Jul 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Danial Rasmussen 

Jeg har lige afsluttet en Professionsbachelor i Innovation og Entrepreneurship og søger derfor udfordringer, hvor jeg kan bruge mine kompetencer og viden inden både for innovation og udvikling.

Jeg har igennem min uddannelse udviklet forskellige forretningsideer og afprøvet forretningsdygtige ideer i praksis.

Jeg har gennem mit uddannelsesforløb fået en forståelse og viden omkring, hvordan man kan skabe en bæredygtig forretning via kreative processer og hvordan man organiserer og planlægger innovation.

Jeg søger derfor virksomheder som ønsker at søsætte innovationsprojekter, hvor jeg kan udvikle, planlægge og implementere ideer, hvor en dybdegående forretningsforståelse er afgørende for virksomheder med innovationspotentiale.

Jeg ser frem til at uddybe mine kompetencer yderligere, hvis det ønskes.

 

Mine personlige kvalifikationer

 

Selvstændig

Målrettet

Grundig

Resultatorienteret 

Jeg er 33 år og er bosiddende i Købehavn min baggrund har været hovedsageligt med mennesker i servicebranchen.   

 

Med venlig hilsen

Mustafa Joafi 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)