Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prisfastlæggelse af et produkt

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Mar 14
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

jeg har nogle planer om at starte egen webshop, men er i tvivl om hvilke kriterier jeg skal være opmærksom på, for at fastsætte den helt rigtige pris. Jeg har planer om at importere mine råvarer fra Litauen, men er i tvivl om hvorvidt det kan svare sig i forhold til de omkostninger som skal medregnes bl.a. fragt, moms osv.

Så derfor vil jeg gerne spørge jer til råds om hvad jeg skal være opmærksom på hvis jeg vælger at importere mine råvarer i Litauen, og hvilke omkostninger jeg skal være opmærksom på, når jeg skal fastsætte min pris mine produkter.

På forhånd tak! Big Smile

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vel ret "simpelt" du finder ud af hvad det koster dig og få varen til hjem til dit lager, også lægger du din avance oveni når du sælger.

Du er jo nok også den bedste til og kunne regne ud hvad det vil koste dig, så tror ikke du får et konkret svar på hvad det koster dig.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan i alverden forventer du at vi skal kunne svare dig på om det kan betale sig eller ej. Vi ved jo intet om hvad dine råvarer f.eks koster hvis du køber dem i Danmark frem for Litauen.

Nu er det jo ikke kun pris, der er afgørende for hvem man handler med, men en lang række faktorer sådan  produkt kvalitet, kvalitetskontrol,  leveringssikker, pris, betalingsbetingelser, fragtomkostninger,  Handler du  udenfor DK vil risikoen altid være lidt større at der kan opstå problemer. Det skal naturligvis også tages med i den samlede betragtning.

I øvrigt er moms ikke nogen omkostning som du skriver!

Tilmeldt 27. Mar 14
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres svarer, de var meget brugbare Big Smile

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)