Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til konverteringsrate!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Nov 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Tak for alle i engagerede mennesker derude! Jeg har god erfaring med rigtig meget kvalificeret respons, og håber også på at få noget her.

Jeg er indehaver af en ny virksomhed fra november 2014. Jeg sælger psykologhjælp primært rettet mod unge og studerende, der også får halv pris på terapi. Til at starte med er jeg begyndt i det små ved kun at have åbent 1 gang om ugen, for derefter at have mulighed for at udvide, når der er behov for det.

Jeg har tidligere bedt om hjælp til min hjemmeside her og har i julen fået lavet en helt ny side, hvilken jeg er blevet tilfreds med. Jeg har efter min egen mening fået lavet noget mere call-to-action, sat flere billeder ind på siden for at skabe tryghed og en del andet, men jeg ved også at der kan laves mere.

Jeg har et fint besøgstal (ca. 30 om dagen) ift. min virksomheds størrelse og levetid, men ikke særligt meget salg. Hvad jeg har læst mig frem til, er der muligvis noget ved min hjemmeside der forhindrer folk i at booke en tid hos mig, og vil gerne have nogle foreslag på hvad det mon kunne være.

Jeg håber derfor på at få feedback eller en henvisning til nogen der kan hjælpe mig lidt. 

Obs! Feedbacken må MEGET gerne være konstruktiv, dvs. at indlæg der lige giver en "sviner" af min hjemmeside (hvad jeg har set flere eksempler på), gerne må omformuleres eller udeblive. Tak :)

Min side er www.ungterapi.dk 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maja

Har du en idé om hvor dine besøgende primært kommer fra? Dette yderst relevante i forbindelse med at kunne sætte nogle succeskriterier for konverteringen. Hvis dine besøgende kommer fra irrelevante medier, vil det som en selvfølgelige resulterer i en ringe konvertering.

Din hjemmeside kunne godt trænge til en overhaling i forhold til opsætningen. Jeg synes desværre at den virker uoverskuelig i opsætningen, samt ustruktureret med henblik på placering af indhold, og call to action elementer.

Jeg vil gerne være behjælpelig med en omgang optimering. Hvis dette har interesse, er du velkommen til at hive fat i mig. Du finder mine kontaktoplysninger herunder.  

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Maja

Man kan altid optimere på en hjemmeside, også sådan en som din, men jeg tror ikke det var der jeg ville starte hvis jeg var dig.

Jeg tror jeg ville prøve at kigge på min målgruppe igen, og dermed din markedsføringsplan/startegi.

Den ydelse du sælger er jo meget "Personlig" og jeg tror at mange, specielt dem der søger psykologihjælp fra en som dig, vil have behov for at være mere tryg inden de ringer, de har sikkert søgt flere gange på nettet og vil måske vende tilbage til sider der har givet dem noget. Og et god måde at skabe denne tryghed på kunne være gennem din blog. Her kunne du måske bruge lidt ressourcer på at lave lidt flere indlæg af høj kvalitet - når dine potentielle kunder oplever at du giver dem "værdi" på bloggen, så vil du opbygge tillid - det tager selvfølgelig lidt tid men jeg tror det er givet godt ud.

Et andet tip er, at prøve at se om du kan finde ét eller flere forums på nettet hvor dine kunder kommer, og så tilbyde din hjælp der. Med det mener jeg ikke at du skal "reklamere", jeg mener du skal hjælpe - det opbygger tillid, giver dig besøgende, og i sidste instans de konverteringer der skal til (Og så er det jo nok også en fed følelse at have hjulpet et andet menneske !).

Du kunne også prøve at dreje dit fokus en anelse - Du skriver "Psykologi til studiepriser", men jeg kunne forestille mig at mange unge der har brug for hjælp har meget svært ved at erkende det selv, dertil kommer at pengene er små, (selvom du tilbyder fornuftige priser). En anden indgangsvinkel kunne måske være de unges forældre ? De ser måske lettere behovet, og, tro mig, selv om ens unger er flyttet hjemmefra, vil man som forældre meget gerne hjælpe, specielt de mere sårbare unge der har brug for din assistance. Men i det her segment skal du nok slå lidt mindre på at du er billig, for hvis du vil undskylde mig udtrykket, så vil vi som forældre nok aldrig vælge en "Discount-Psykolog", vi ville vælge en der virkede tillidsvækkende - dertil kommer at dette marked nok er noget mere pris-ufølsomt (Hvis det er det der skal til for at hjælpe vores unger, så finder vi pengene !).

Det var mine tanker

Anyway - held og lykke med dit projekt !

//Morten

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)