Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Genial ide

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 30. Jul 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

En kammerat og jeg er kommet på en utrolig god ide, som alle vil have glæde af i hverdagen.. Men vi står lidt med låste hænder, vi ved ikke hvad vi skal gøre med vores ide.. Er der nogle der kan svare på hvordan vi kommer igang?

Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 175
Fra  Xpress Tryk ApS Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Patrick

Du kan starte med at fortælle meget mere om den, så vi har en mulighed for at kunne guide dig videre.

Der er trods alt lidt forskel på om det er et nyt gulvtæppe eller om det er en flyvende bil i har i tankerne.

Jeg ved at folk herinde plejer at være meget flinke til at hjælpe, hvis du blot giver mulighed for det.

I må have al mulig held fremover.

Mvh
Brian,
Tilmeldt 26. Jul 14
Indlæg ialt: 41
Fra  40plus.dk Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er stort set umulig for nogen at give jer en hjælpende hånd, med de meget sparsomme oplysninger i kommer med. Der skal lidt mere på bordet.

mvh.

Dating på 40plus.dk - stedet hvor voksne mødes.

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Patrick

Det første I skal gøre er at finde nogle i stoler på at diskuterer ideen med dem. I skal ikke være så bange for at dele ud af jeres "guldkorn" - Jeres idé er nemlig ikke noget værd !

Undskyld hvis jeg lyder som en sur gammel mand, men det er desværre sandheden, Jeres idé for først idé når i begynder at implementerer den - tag evt et kig på Thomas Birgums "fede" youtube om hvordan man undgår at få hjælp: https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=K45UHWkU7lk .

Og der er mange steder i kan finde sådanne, herinde er et af stederne, der er også opfind.nu hvis det er en opfindelse i har begået, eller tage fat i jeres lokale væksthus (og lad være med at komme med en NDA - det er spild af alles tid !).

En anden måde i kan "validere" jeres idé på er ved at kigge på om der er andre der har fået og implementeret den, måske vinklet lidt anderledes - er der det, og driver de allerede en forretning omkring den idé, så ved i at der er et marked - hvis det viser sig at jeres idé er helt unik, så er den nok alligevel ikke så god, jeg emner vi er vel ca 7 mia mennesker på jorden der alle jævnligt får gode ideer, så gode ideer som andre ikke har fået er helt ekstremt sjældne.

//Morten

Tilmeldt 30. Jul 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Vi har diskuteret vores ide med et par stykker nu, og de fleste syntes det er en super ide. De syntes det er noget der vil være meget nyttefuldt i hverdagen. 

Jeg vil gerne skrive ideen til dig i en privat besked og se hvad du siger til det?. Og vi har søgt om andre har vores ide, men det er kun os der er kommet på denne ide.

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil gerne give lidt feedback på ideen, hvis det er, blot send mig en PB.

Mvh
Jonas

Tilmeldt 30. Jul 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

hvilken ide?

Fra 3060
Tilmeldt 11. Feb 15
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Patricknielsen4729:
hvilken ide?

Hmm...helt ædru bliver man jo aldrig :-) 

/ Henrik

Tilmeldt 30. Jul 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad snakker i om?

Tilmeldt 17. Feb 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg vil være meget taknemmelig, hvis I (iværksættere) vil bruge ét minut på at besvare disse få spørgsmål om jeres arbejde. Måske tager det faktisk kun 30 sekunder, og I er anonyme. Skal bruge det til mit bachelorprojekt. På forhånd tak allesammen!

https://da.surveymonkey.com/s/XF2PTXC

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)