Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken host håndterer mest trafik?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Brønshøj
Tilmeldt 19. Jul 12
Indlæg ialt: 100
Fra  Quardon Media Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa
Jeg står og skal finde en host der kan håndtere en masse trafik (jeg kan ikke få svar fra kunden på, hvor meget, men de siger MEGET)
Siden skal fungere som en resultatside, så der vil komme en masse folk ind for at se deres resultater. (Dette vil sikkert ske over en dag eller 2)

Hvad har i af erfaringer med div. hosts?
Fungerer f.eks. unoeuro? 

M.v.h. Sabine 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan evt. overveje en Cloud løsning af en art, hvor du kan skalere din "instance" i de dage hvor der kommer meget trafik, også skalere den ned igen bagefter. Det kræver dog lidt mere arbejde end en normal host, og koster nok også lidt mere.

Ellers ville jeg nok anbefale en Professionel/Erhvervs løsning (eller en host der i hvert fald kan opgradere dig til sådan en, i tilfæde af det bliver nødvendigt). Disse løsninger plejer someregelt at kunne håndtere mere end et normalt webhotel.

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal være velkommen  til at tage kontakt til os. Det er umuligt at sige hvilken løsning du skal vælge uden at vide hvor meget trafik osv., men vi kan starte ud med et webhotel, og kan det ikke håndtere det, kan vi altid opgradere til en VPS vi styrer for dig.

Afprøvning af hvilken løsning der er bedst er naturligvis ikke noget I betaler for. Ellers kan du måske sende flere detaljer afsted, så kan vi se på sagen.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det afhænger af mange ting, men du er velkommen til at skrive til mig, så skal jeg give dig et uforpligtende bud på hvad du du har behov for

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)