Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du grafiker og vild med prostitution ?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 7. Dec 12
Indlæg ialt: 338
Skrevet kl. 20:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan skam godt læse Hartman.

Jeg kan bare ikke forstå hvor det er præcist vi forherliger glædespiger. Og så lader vi den bare være der.

Ved at komme med dumsmarte kommentarer om hvad man kan forvente af en praktikant synker du jo ned på Anders Bruuns niveau (ja det var ham med taber kommentaren)

-Og det siger selvsagt en del om dig.

Kan du ha´en god aften

Tilmeldt 7. Dec 12
Indlæg ialt: 338
Skrevet kl. 20:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ringe
Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 20:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Føler mig nu ikke særlig stødt af den overskrift - og jeg synes heller ikke der er nogen, der forherliger prostitution. Amino er vel et community for alle typer iværksættere, så hvorfor skulle praktikanten ikke også søge hjælp herinde?

Fra Ringe
Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 10:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Paktikanten86 - selv tak for opbakning?!? Hvorfor i alverden kaster du med 1 stjerne, fordi jeg skriver, at jeg også synes, der skal være plads til din type af opgaver herinde?

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 10:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror med fordel at retningslinierne kunne udvides med at virksomheder der tjener penge på prostitution ikke er velkomne til at søge leverandører eller kunder herinde, og det vil nok kun ramme en enkelt bruger, men være til glæde for mange.

Ikke mindst vil amino være et bedre sted for unge mennesker.

Vil I have at Jeres søn (eller datter for den sags skyld) surfer rundt på amino og finder sådan noget snask?

Fra Ringe
Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 10:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan noget snask er en del af den virkelig verden, og vil min teenagesøn finde frem til sådan noget, så er jeg sikker på, han godt ved, hvad han skal google. Og vil han tjene 500 kroner ved at lave to bannerannoncer med bare damer for et erotisk annoncesite, så vil hans mors hjerte og værdighed såmænd også overleve det :)

Tilmeldt 7. Dec 12
Indlæg ialt: 338
Skrevet kl. 11:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Maj.

Det var ganske enkelt en fejl.

Jeg har aldrig uddelt stjerne før og ville selvfølgelig give di topkarakter for opbakningen. Jeg trykkede som en besat rundt på stjernerne men for mig så det ud som om der ikke skete noget så jeg droppede det helt. Det troede jeg i alle tilfælde... Sorry

Hej Jørgen.

Jeg accepterer din holdning som jeg synes du begrunder ganske fint. For min skyld ingen alarm du kan jo gå videre med det til folkene bag Amino.

Og til dem der kunne være interesserede i hvad det her i det hele taget drejede sig om kan jeg fortælle at vi er blevet kontaktet af en del grafikere. Så det er åbenbart ikke alle der synes det er taberarbejde.

Og med disse ord vil jeg stille og roligt lade tråden dø ud......

 

 

 

 

 

 

 

 

Dø så

 

Fra 3060
Tilmeldt 11. Feb 15
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 11:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vidste ikke at 

prostitution

er på Aminos terrorliste 

Mage til forstokkede brugere skal man lede længe efter...

/ Henrik

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 11:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp.

Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver.

Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge.

Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her

Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time.


De bedste hilsner
Dit Amino Team
Side 2 ud af 2 (19 indlæg)