Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linkbuilding hvordan skal jeg arbejde på en naturlig måde og googles syn?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er bare meget i tvivl hvor meget jeg må linkbuilde og om jeg burde måske stoppe helt i en uge og så begynde igen lidt. Her er min history i ahrefs de sidste 12 måneder:

 

Fra Krarup
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Det er altid svært at spå om hvad Google finder naturligt. Linkbuilding er en evig proces, som helst skal virke naturlig. Og ikke forceret.

Spred din linkbuilding ud over perioder, du kunne jo starte hver eneste dag med at spørge dig selv "hvor får jeg mit link fra i dag?" og så simpelthen systematisk linkbuilde på den måde. Personligt kører jeg lidt i intervaller, nye produkter, services og så videre, har altid den største linktilstrømning i starten. Mens ældre produkter og services, er mere tilfældig, spredt.

Jeg har ikke været inde og tjekke din hjemmesides backlinks, så jeg kan ikke udtale mig om din link diversity (Forskellighed), men spred dine links så det ikke kun er en type, hvis du satser på nogen bestemt type. Linkkataloger er en glimrende måde at skabe diversity på, samtidig, så godkendes de færreste links med det samme, hvorfor du løbende vil få links fra dem, som de bliver godkendt. (Nej linkkataloger giver ikke stor SEO værdi, men er glimrende til diversity)

Et hurtig tjek på din hjemmeside, fortæller at du nemt kan arbejde meget mere med den interne linkbuilding også. Det kan give tydelige forbedringer på kort tid og er ret nemt at arbejde med. Dine tekster, må meget gerne krydslinke mere end de gør nu, brug f.eks. Siteliner til at danne dig er overblik over hvor godt du krydslinker internt.

Håber mine råd giver mening Smile

YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks

Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Tak for svar, skal nok kigge på at sprede vores links mere. Angående interne linkbuliding, hvad mener du der skal arbejdes med der? At jeg skal have flere links på min shop? :-)

mvh Simon 

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Anton Hoelstad:

Simon Nygård:

Godetoner

Ville det forresten have en negativ effekt, hvis shoppen var fx 4 måneder gammel i stedet for 2 år gammel og der skete den stigning? :)

Det er svært at sige. Men det vil selvfølgelig være en fordel med et ældre domæne da det virker mere troværdigt. Havde et sprit-nyt website fået den stigning i links som dit havde fra december ville jeg i hvert fald se det som en unaturlig stigning. 

Tør jeg så spørge hvorfor? Hvad er der unaturligt ved en masse links på kort tid?

Jeg er ik SEO ekspert, men folk er så skide paranoide, når det gælder links, men en tur i medierne på den rette måde, og man får en masse links på kort tid. Og det har sku aldrig skadet en side, mig bekendt...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Google er ret gode til at se på at en shop er gået viralt, edn de har mit tilfælde hvor jeg har fået en del links fra semi-gode sider såsom blogs, tech-nyheder osv. Men ja tror meget det afhænger af hvilken situation de forskellige links kommer fra. :)

 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)