Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fejl ved regenerering af miniature billeder?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Kunne det tænkes, at du skal ind via FTP og sætte den pågældende mappe til 775/777 hvis det siger dig noget?

Det er blot et gæt fra min side.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Aalborg SØ
Tilmeldt 6. Jan 15
Indlæg ialt: 75
Fra  Bosslife.dk Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Må kigge dem alle igennem imorgen. Må jeg have lov at smide dig en besked hvis jeg får brug for lidt hjælp imorgen, jbakholt?

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er du velkommen til. Jeg ved som sagt ikke om det er dit problem, og jeg kan ikke hjælpe dig med at finde mappen, men skriv du bare.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 9. Jan 15
Indlæg ialt: 55
Fra  www.ostishop.dk Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeps det skal du være velkommen til. Som kim også skriver så kan det være at den brugerkonti som din webserver kører i kontekst af muligvis ikke har de fornødne rettigheder til at modificere filer i selve mappen hvorfor hans forslag er et trin på rette vej. Jeg vil dog ikke være så konkret som at sige 777 eller 775 er den rette indstilling af rettigheder på mappen men skal heller ikke afvise at dit setup kræver lige præcis det rettighedssetup på mappen.

Prøv evt. at se hvordan de øvrige mapper i din prestashop folder er sat op rettighedsmæssigt. Kig især efter hvilken konto der ejer mapperne og hvilke rettigheder der er sat på (667, 777, 775 eller noget helt andet).

Jeg kan forstå at også kim kan være dig behjælpelig med yderligere assistance så du kommer ikke til at mangle hjælp. Det er jo det fede ved Amino.

Køb din osteskærer online - www.ostishop.dk

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)