Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp fejl ved Woocommerce / wordpress side,

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Sep 10
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle håber i kan svare på dette .  først så håber jeg at det er det rigtige sted det er postet . 

Jeg har lavet min shop færdig. 

Shoppen har jeg lavet på et subdomæne til mit webhotel på unoeuro.

Jeg har så købt et dk domæne hos webhosting.dk og linket det til subdomænet.

Mit problem er at når den fra dk domænet skal sende mig til paypal siden for at betale sker der ikke noget. men vælger jeg derimod at gå ind på siden via subdomæne adresse virker det fint.

Jeg har også bemærket at det lille administrator panel der er øverst oppe når man er loggede ind og inde på siden heller for mig hen på de funktionerne jeg trykker på vis jeg gør det fra dk domænet men via subdomænet fungere det fint .

Nogen som kan svare mig på hvad dette problem kan skyldes , det kan vel ikke være rigtigt at det ikke er muligt at linke flere domæner til en shop også de ikke virker ?  

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Wordpress har site url indbygget som en vigtig del af systemet. Den kan du ikke bare lige ændre efter forgodtbefindende. 

Åbner du en wordpress installation via et andet domæne kan du ikke forvente alting virker. 

Hvorfor din paypal integration fejler skal jeg specifikt ikke sige men samme problem. 

Du kan ikke bare sætte et domæne op til at pege på en WP installation på et andet domæne og tro alt virker. Så jo, det kan skam godt passe. 

Tilmeldt 5. Sep 10
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Så du mener at det ikke er muligt at købe flere domæner til din ene shop . så er du faktisk nød til at bygge samme shop på alle domæner . fordi den er byggede i wordpress ? 

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

I tilfældet wordpress, ja. 

I hvert fald med standard wordpress, kan være der er plugins der kan fikse det. 

https://www.google.dk/search?q=wordpress+several+domains+plugin&oq=wordpress+several+domains+plugin&aqs=chrome..69i57j0l3j69i64.9767j0j7&sourceid=chrome&es_sm=93&ie=UTF-8

https://wordpress.org/support/topic/use-multiple-domains-on-one-wordpress-site-keep-pagerank-when-moving

Som jeg kan læse kan det fikses med lidt kode men du risikerer så problemer med theme mm. 

Mm. du vil have mange domæner til din shop så nemmeste er at have shoppen på rigtige domæne. 

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

men hvis du vil forsøge det kan jeg godt smide de linier kode ind for dig. Antager du ikke er koder og lige ved hvordan det selv skal gøres. Kræver ftp adgang. 

Send en email til stiginshaighai@gmail.com, hvis det skal være i dag, så hurtigt, jeg går off snart. Tager ingen tid lige at ændre så du kan checke om det virker. 

Tilmeldt 5. Sep 10
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

mailen virker ikke . 

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

stavefejl  stiginshanghai@gmail.com

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)