Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor hopper kæden af for dig? akut-vodka.dk

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 13. Feb 15
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Fru Hartmann:

"Når først du har smagt XXXXX, vil du fremover væmmes ved tanken om at drikke vodka fra supermarkedet igen!"

OK, har fjernet det. Tak for din tid.

Fra Gråsten
Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 240
Fra  XtraCom Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja sammenblanding af dansk/engelsk er ikke godt, det signalerer at man ikke gider at bruge tid på at oversætte.

Skæg og snot hver for sig = salg af vodka skal ikke blandes sammen med andre ting man har gang i.

EGET domæne er et must = mere troværdig

MEN et godt koncept, flotte billeder og...ser det ud til i hvert fald...lækre produkter.

Fra Ringsted
Tilmeldt 3. Feb 15
Indlæg ialt: 73
Fra  Josellis ApS Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Først vil jeg sige at det er flotte billeder og produkterne ser lækre ud. 

Man bliver skeptisk over tictail.com domænet.

For at fremstå mere troværdig skulle du have akutvodka.dk

Jeg tilslutter mig de andre ang. det engelske. Det hele virker en anelse usikkert. Jeg ville blive i tvivl om varene nu også kom. Du har heller intet tlf nr som man kan ringe til.

Du skulle måske også få lavet et logo. Det ville også få det til at se mere proffessionelt ud.

Men fedt koncept 

Håber du kan bruge min feedback

Billige solbriller på billigsolbrille.dk

Tilmeldt 13. Feb 15
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Skrubbeltrang:

Skæg og snot hver for sig = salg af vodka skal ikke blandes sammen med andre ting man har gang i.

EGET domæne er et must = mere troværdig

Tak for dit input Allan. Du har helt ret. Shoppen har nu fået sit eget domæne http://akutvodka.dk på en ny platform. Og lidt over 400 udtryk er oversat til dansk nu.

Tilmeldt 13. Feb 15
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel:

Man bliver skeptisk over tictail.com domænet.

... Du har heller intet tlf nr som man kan ringe til.

Tak for dit feedback Daniel. Det var en forkert beslutning af mig at vælge Tictail. Alt for få tilpasningsmuligheder.

Det helle ligger nu på http://akutvodka.dk med aktuelle kontaktoplysninger.

Fra Ringsted
Tilmeldt 3. Feb 15
Indlæg ialt: 73
Fra  Josellis ApS Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja ja det ser godt ud nu ;)

Jeg synes da helt sikkert at du også skulle satse på at sende varene til hele landet. Der kan da være en del rundt omkring i landet der synes det er et spændende produkt.

Synd at gå glip af ordrer.

Billige solbriller på billigsolbrille.dk

Fra Århus v
Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kunne se du brugte tictail.com før hen til akutvodka.dk,

må jeg spørger hvad du bruger nu ?? 

btw. jeg kunne sagtens finde på at købe noget fra jeres/din webshop nu, den ser troværdig, og fin ud. 

held og lykke med det hele ! 

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person


Konceptet er spændende. Jeg synes navnet ikke helt matcher indholdet. Akut Vodka lyder som om det henvender sig til nogen der bare skal have noget sprut nu og her og som ikke gider gå ud og købe det.  Lidt som når man bestiller en pizza eller andet fast food. Men her er jo ikke tale om vodkaens "fast food" men om et high end produkt, der henvender sig til kenderen. Men på den anden side betaler kvalitet sig jo i længden.

Ideer

1. Suppler evt. med en billigere vodka, som du kan stå inden for. Find evt. et ukendt polsk mærke eller lign. Byg lidt historie op omkring det. Sælg det til 150 kr. flasken. På den anden side kan du også satse på kun kvalitet. 

2. Sælg juice og isterninger og plastickrus og små parasoller sammen med. Det skal være nemt. Fx. en pakke med nogle flasker vodka, flere slags juice (tranebær og andre eksotiske), 5 nemme drinksopskrifter på print, en termokasse med knust is, 20 plastickrus.

3. Suppler evt. med salg af "events" som fx. vodkabar til din fest,  komplet med bartender.

4. Skriv nogle nyttige artikler om vodka, vodkaens historie, drinks forslag o.l der giver værdi for læseren og øger din SEO.

5. Tilbyd at levere vodkaen kold.


Vedr. selve siden (det er bare forslag)

1. Der bør være noget mere "storytelling" evt billeder fra produktionen. Der er lidt under "Om Akutvodka" men det er et meget lille menupunkt forneden. Folk er skeptiske over et nyt mærke.

2. Overvej at tilbyde at vente med betaling til ved levering (du kan tage kort med izettle eller lign)

3. Der bør være et fast logo foroven, navnet akutvodka er ikke tydeligt på siden, det ligner en side for Virtous vodka.

3. "Logoet" med flaskerne er lige nu ligesom en del af menuen, der derfor bliver meget luftig. Lav evt. menuen for sig selv under billedet, som så kan være i fuld bredde.

4. Drop søgefeltet foroven, der er ikke så mange produkter.

5. Hvad betyder 30 og 60 på kortet.

6. Det virker som et lille personligt drevet firma, og det er positivt, skriv evt. lidt om dig selv og hvorfor du brænder for god vodka, gerne et billede. Gør selve den personlige levering til et aktiv, ligesom "Peter" fra Leasy.

7. "Sliden" med "Cocktails" linker ikke til noget om cocktails som man kunne forvente. Sliden med logoet og billederne af cockatils har et helt foskelligt visuelt udtryk. Slidesene er meget høje og tager en del skærmplads.

8. Punktet "Virtous Vodka" i hovemenuen burde hedde varer, produkter eller lign. idet det leder til shoppen

9. Drop dropdown menuen nederst tv. på forsiden hvor man kan vælge kategori, det kan man jo gøre i shoppen. Det vil også give plads til den nederste tekst i fuld bredde. Ordet "Startside" er unødvendigt.

10. Så lange du ikke har mere end 6-7 menupunkter ialt kan du godt droppe drop downs i hovemenuen (under "mere". FX. bør der være et punkt direket i hovedmeneuen "om os"

Tilmeldt 13. Feb 15
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads carlsen:

jeg kunne se du brugte tictail.com før hen til akutvodka.dk,

Tak for det Mads! Der er blevet til en shopify løsning.

Tilmeldt 13. Feb 15
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

J. 1000 tak fordi du tog dig tiden til at skrive denne udførlige kommentar. Super Yes. Du har nogle rigtig gode pointer! Nogle af tingene er allerede på min todo-liste. Det er faktisk muligt at bestille med 'kontant ved levering', men lige den del af det er jeg faktisk lidt utryg ved, fordi folk muligvis kan misbruge det og drive mig rundt i manegen.

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)