Konceptet er spændende. Jeg synes navnet ikke helt matcher indholdet. Akut Vodka lyder som om det henvender sig til nogen der bare skal have noget sprut nu og her og som ikke gider gå ud og købe det. Lidt som når man bestiller en pizza eller andet fast food. Men her er jo ikke tale om vodkaens "fast food" men om et high end produkt, der henvender sig til kenderen. Men på den anden side betaler kvalitet sig jo i længden.
Ideer
1. Suppler evt. med en billigere vodka, som du kan stå inden for. Find evt. et ukendt polsk mærke eller lign. Byg lidt historie op omkring det. Sælg det til 150 kr. flasken. På den anden side kan du også satse på kun kvalitet.
2. Sælg juice og isterninger og plastickrus og små parasoller sammen med. Det skal være nemt. Fx. en pakke med nogle flasker vodka, flere slags juice (tranebær og andre eksotiske), 5 nemme drinksopskrifter på print, en termokasse med knust is, 20 plastickrus.
3. Suppler evt. med salg af "events" som fx. vodkabar til din fest, komplet med bartender.
4. Skriv nogle nyttige artikler om vodka, vodkaens historie, drinks forslag o.l der giver værdi for læseren og øger din SEO.
5. Tilbyd at levere vodkaen kold.
Vedr. selve siden (det er bare forslag)
1. Der bør være noget mere "storytelling" evt billeder fra produktionen. Der er lidt under "Om Akutvodka" men det er et meget lille menupunkt forneden. Folk er skeptiske over et nyt mærke.
2. Overvej at tilbyde at vente med betaling til ved levering (du kan tage kort med izettle eller lign)
3. Der bør være et fast logo foroven, navnet akutvodka er ikke tydeligt på siden, det ligner en side for Virtous vodka.
3. "Logoet" med flaskerne er lige nu ligesom en del af menuen, der derfor bliver meget luftig. Lav evt. menuen for sig selv under billedet, som så kan være i fuld bredde.
4. Drop søgefeltet foroven, der er ikke så mange produkter.
5. Hvad betyder 30 og 60 på kortet.
6. Det virker som et lille personligt drevet firma, og det er positivt, skriv evt. lidt om dig selv og hvorfor du brænder for god vodka, gerne et billede. Gør selve den personlige levering til et aktiv, ligesom "Peter" fra Leasy.
7. "Sliden" med "Cocktails" linker ikke til noget om cocktails som man kunne forvente. Sliden med logoet og billederne af cockatils har et helt foskelligt visuelt udtryk. Slidesene er meget høje og tager en del skærmplads.
8. Punktet "Virtous Vodka" i hovemenuen burde hedde varer, produkter eller lign. idet det leder til shoppen
9. Drop dropdown menuen nederst tv. på forsiden hvor man kan vælge kategori, det kan man jo gøre i shoppen. Det vil også give plads til den nederste tekst i fuld bredde. Ordet "Startside" er unødvendigt.
10. Så lange du ikke har mere end 6-7 menupunkter ialt kan du godt droppe drop downs i hovemenuen (under "mere". FX. bør der være et punkt direket i hovedmeneuen "om os"