Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til ny lyd på kontoret

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej herinde

Mine fantastiske Føtex-Labtec højtalere er begyndt at skratte, så jeg tænker at det er på tide at skifte dem ud :)

Heldigvis har jeg nu råd til nogen der koster mere end 300kr, men hvilke skal jeg dog vælge?

Der sidder rigtig mange herinde der ved noget om lyd - så er der en der kan smide en anbefaling?

Selvom budgettet er højere end 300kr, så skal det heller ikke koste mere end maks. 2000!

Glæder mig til lidt kyndig hjælp :)

Hilsen Morten

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med dem her https://www.hifiklubben.dk/hojttalere/kompakthojttalere/-micropod-se-/ de er super fede.

Tilmeldt 10. Jul 14
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Så mangler der også en forstærker, og det bliver noget presset i forhold til budget.

Hvad er dit behov? Skal det bare være stille og roligt musik? hvor høre du musik fra?

Fra Åbyhøj
Tilmeldt 3. Dec 13
Indlæg ialt: 10
Fra  Aa-Online.dk Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er til et kontor vil jeg forslå https://www.hifiklubben.dk/streaming/sonos/sonos-play1-tradlos-hojttaler/ Jeg er selv blevet positivt overrasket over hvor meget lyd der er i den.

Hilsen Mads

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej drenge

Tusind tak for jeres forslag Big Smile

Men jeg tænker at det måske er skudt over målet... jeg er nok ikke særlig god til at høre forskel på god og dårlig lyd, så hvis det ryger over 2000 så bliver jeg nok for nærrig....

Det skal blot bruges til netradio og musik fra youtube....

Er der andre der har forslag, så tager jeg imod med kyshånd - ellers må jeg retur til et nyt sæt Labtec he he

Hilsen Morten

Tilmeldt 10. Jul 14
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du har været fint tilfreds med dit sæt fra Labtec, og du ønsker at holde det på et fornuftigt økonomisk niveau, så synes jeg du skal kigge på et nyt sæt fra Logitech.

Der er ingen grund til at bruge 2000 kroner, hvis ikke du er skeptisk overfor lydkvalitet eller design.

Jeg vil mene du skal kigge efter et sæt Logitech Z523 som er et fint lille sæt til omkring 500kr.
De fylder ikke en krig, og kan sagtens tilfredsstille dit behov lydmæssigt.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren

Tusind tak for dit råd - den er herved bestilt YesBig Smile

Hilsen Morten

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren Jakobsen:

Hvis du har været fint tilfreds med dit sæt fra Labtec, og du ønsker at holde det på et fornuftigt økonomisk niveau, så synes jeg du skal kigge på et nyt sæt fra Logitech.

Der er ingen grund til at bruge 2000 kroner, hvis ikke du er skeptisk overfor lydkvalitet eller design.

Jeg vil mene du skal kigge efter et sæt Logitech Z523 som er et fint lille sæt til omkring 500kr.
De fylder ikke en krig, og kan sagtens tilfredsstille dit behov lydmæssigt.

Så er højtalerne lige ankommet. Jeg synes de spiller helt fantastisk. Rigtig god lyd til et meget beskedent beløb! Tusind tak for anbefalingen :)

Hilsen Morten

Fra kolding
Tilmeldt 26. Sep 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Train4More Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

elgiganten har nogle fine nogle både fra BOSE og Creative samt Logitech til under 1000 kr :)

Tilmeldt 10. Jul 14
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 05:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Perfekt. Det var så lidt. Smile

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)