Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Virtue-mart eller måske Joomla...hvad ved jeg???

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Feb 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en Joomla hjemmeside, med VirtueMart shop, nu har webshoppen så fået den underlige ide at den sender 2 ordrebekræftelser til mailen, og vi bliver også selv adviseret TO gange HVER GANG en kunde har lavet en ordre....det er ret irriterende, og noget siger mig at det burde være simpelt at løse...men jeg aner ikke hvordan jeg skal gøre det??

Er der evt nogen der har oplevet dette problem, eller evt frivilligt /MEGET billigt vil kigge på det og hjælpe

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 19. Aug 12
Indlæg ialt: 111
Fra  2nd Level Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Nu skriver du ikke noget om hvilken version af Virtuemart du benytter, men det er en standard funktion i Virtuemart, at man både får en email ved placering af en ordre, og derefter igen ved betalingen.

Hvis du benytter VM2, så er der en mulighed for at deaktivere den første besked (ordrebekræftelsen) således at kunden og shopejer, kun får mail med faktura efter selve betalingen har foregået.
Men - det betyder, at såfremt du har kunder som ikke skal betale online, men fx. istedet have en faktura, så får du aldrig besked om ordren og skal selv "opdage" den. Så tag det med i betragtningen, såfremt du ændrer disse indstillinger ;)

Tilmeldt 8. Feb 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Vores kunder betaler ikke på hjemmesiden overhovedet, da de først får en faktura med ved levering, så der er kun ordreafgivning. Derfor tror jeg ikke det er problemet

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)