Hejsa alle ! Ja det SEO kan sætte grå hår i hovedet på en. Jeg har en side http://raad-mal.dk/private/ Med altså en URL der hedder ” private”. Denne af sted kommer ca. 40 forskellige søgetermer. Disse kan f.eks. være følgende: ”Malertilbud”. Placering nu nr. 3 og 260 søgninger i Keywords ” Maler priser”. Placering nu nr. 6 og 320 søgninger i Keywords, og nr. 5 på anden URL ”/billig – maler/” ”Maler tilbud”. Placering nu nr. 6 og 140 søgninger i Keywords. Og nr. 4 i Maps men fra forsiden, altså anden URL. Nuværende side ”/private/” overholder jo ikke SEO teorien. For ikke at lave flere sider omkring emnet, og holde nogenlunde samme placeringer. Kunne man så ikke ”bare” lave URLen om ?. Hvis ja - hvad skulle den nye URLer så hedde? Kunne det være en ide med ”maler priser” størst søgning, men lidt dårligere placering. Eller skulle jeg satse på ”Malertilbud” Eller ??? |
Efter min mening, så er du ude i noget fluekn..... her, så meget betyder den URL altså heller ikke i det samlede regnskab
Der må være andre fronter der kan sættes ind på som har større betydning end den URL.