Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Transport fra Frankrig til Danmark - Nogle forslag

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,
Som overskriften siger, leder jeg for tiden efter en fragtløsning fra Frankrig til Danmark, helst med levering direkte hos mine kunder, eller hvis det ikke er muligt, hos mig.

Jeg kender dog ikke til så mange fragt firmaer, så kunne godt bruge et tip eller to, hvis en anden Amino skulle kende til nogle

På forhånd tak

Venlig hilsen
Henrik

Tilmeldt 13. Oct 11
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan prøve at kontakte fragtfirmaet Kim Johansen, har kun hørt godt om dem 

Fra Hundested
Tilmeldt 20. Sep 13
Indlæg ialt: 175
Fra  Minfragt.dk Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik.

Hvis det er konkrete opgaver så kan du prøve at oprette dine opgaver på www.minfragt.dk der kan du helt sikkert finde nogen vognmænd/speditører der kan klare opgaven.

Hvis du har brug for lidt sparring og rådgivning på området så send mig en mail på cbl@minfragt.dk

De bedste hilsner fra Carsten

Med venlig hilsen

Carsten Bo Larsen http://wastebutler.dk

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar

Carsten Bo Larsen, det er ikke utænkelig at jeg lige tager fandt i dig på et senere tidspunkt. Jeg har ikke noget konkret, det jeg er ved, er at undersøge om jeg kan finde en løsning, som kan betale sig for mig. Jeg har vægt, volumen og kolli antal på de produkter det drejer sig om. Mangler bare nogle vejledende priser på fragten. Det er et forsøg, jeg er ved at sætte samme, derfor kan jeg ikke komme med et bud på hvor meget det præcis kommer til at dreje sig om.

Venlig hilsen

Henrik

Fra Hundested
Tilmeldt 20. Sep 13
Indlæg ialt: 175
Fra  Minfragt.dk Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik.

Send mig en mail på cbl@minfragt.dk med alle de oplysninger du har, så finder jeg nogen listepriser du kan gå efter :)

 

mvh Carsten

www.minfragt.dk

Med venlig hilsen

Carsten Bo Larsen http://wastebutler.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)