Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor mange timer bruger DU på din virksomhed?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Feb 15
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg kunne godt tænke mig at høre hvor mange timer i bruger på jeres virksomhed. 3 timer om dagen i din fritid, 37 timer om ugen eller 12 timer hver dag? Hvordan får du det til at passe med privatlivet? Er det, det hele værd og har du succes med det du laver? 

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa 

Jamen det fortæller jeg da gerne  -  lige nu bruger jeg nok mere end 60 timer om ugen, og det er alt alt for meget, men det går i en periode fordi det er sjovt, og jeg har også muligheden da mine unger er store.

Min målsætning er at komme ned på 30 timer om uden at det går ud over omsætning, kvalitet og indtjening - og ja, i mit tilfælde betyder det at jeg nok skal til at ansætte en der kan hjælpe mig.

Når det så er sagt, så er virksomheden allerede meget "optimeret", meget af det der kan outsources er outsourcet. og det er nok noget at det første vil ville få gjort hvis jeg skulle starte som selvstændig igen (Helt grundlæggende skal jeg ikke bruge mine timer på f.eks bogføring når jeg kan sælge dem i stedet og så få en der ved hvad hun gør til at sørge for at bogføringen er på plads).

Når jeg lige nu arbejder så meget skyldes det, at jeg er ved at dreje forretningen fra ren konsulentvirksomhed, hvor jeg kun solgte egne timer til et mere skalérbart koncept - offshore applikationsudvikling med dansk projektledelse. Dvs at jeg ligenu arbejde ligeså meget "På" virksomheden som "I" virksomheden.

Om det så er det værd, ja det syntes jeg helt sikkert - jeg kunne sagtens have blevet hvor jeg var, men rent personligt kan jeg godt lide udfordringer, og jeg kan godt lide at skabe noget. Så for mig er det ikke pengene der driver værket - jeg tjener allerede det jeg har behov for - det der driver mig er ikke drømmen om de mange millioner, men det er det at skabe mig en spændende, interessant og afvekslende hverdag

Håber det giver mening Smile

Tilmeldt 6. Feb 15
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for et indblik i din hverdag Morten. Meget inspirerende.

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Puhaa, tror vel jeg bruger 12-13 timer effektivt om dagen, og så et par hister her :-) 

Det kommer meget an på dagens udfordringer, og hvor effektiv man får lov til at være - ellers så må man jo indhente det næste morgen ved at stå et par timer tidligere op :-) 

Min bedre halvdel er heldigvis på barsel lige nu, så hun må være fleksibel... Men når hun selve har 1,5 time på arbejde hver vej, så ender hun alligevel ud i cirka det samme. Så det fungere faktisk meget godt. 

Jeg kunne ikke forestille mig at være lønmodtager - så ja det passer mig meget godt. 

Dog vil jeg nok aldrig nå til et stadie hvor jeg vil sige jeg har success, da jeg nok bare altid er sulten på den næste udfordring :-) 

Håber det giver mening, ellers spørg du bare. 

Tilmeldt 6. Feb 15
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit indlæg Jannik. Det må også være hårdere at være selvstændig i England end det er i Danmark. 

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej da :-) Det er langt lettere. Husk på at skatten er cirka halvdelen, brugt bilerne er cirka 1/3 af danske priser, fødevare er billige, strøm og gas - er nok cirka halv pris. 

Så når dagen er ommer, så er det langt sjovere og nemmere. 

Bruger cirka de samme penge på revisor uanset om jeg driver det i DK eller UK

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)