Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fjerne credits fra Footer i Wordpresstemaet Storefront

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jul 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Som overskriften beskriver, så har jeg brug for hjælp til at fjerne alt under den vandrette streg, der ligesom deler footeren over. 

Jeg håber, der er en der kan give et tip. :)

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er et gratis theme du har brugt, så plejer man at kunne fjerne det, ved at købe Premium udgaven.

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

DU skal typisk ind i footer.php, som ligger i theme mappen. 

Du kan evt. smide mig en mail (Hvis du ikke selv kan) med dit FTP login - det er maks et kvarters arbejde med lidt kommunikation - så du kan få det for et par hundrede kroner. :-) 

jh@jannikhansen.co.uk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sophie. 
Det kan fjernes i footer.php.
Hvis ikke, er du velkommen til at sende mig en besked.

Bemærk dog, at da det er et gratis tema er det ikke sikkert at det er lovligt bare at fjerne deres copyright, da det er deres tema. Det er dog op til dig selv hvor vidt du vil fjerne det og tage risicien. ;-)

Held og lykke. :-)

- Rasmus 

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det bliver fjernet i footer.php, kommer den bare tilbage ved næste opdatering af temaet - medmindre du har et child theme.

Den bedste måde at fjerne det på, er derfor at rette i det med filen functions.php, som ligger i tema-folderen. Hvordan det gøres (og om det kan lade sig gøre), afhænger af hvordan temaet er bygget op. 

I det her tilfælde er der dog god vejledning til dit tema. Der er dog en af de kommentarer i linket, der foreslår at gemme det i CSS. Det ville jeg dog ikke gøre, da det så givet et "cloaket link" - og den slags er Google lidt mistænkelige overfor :-) 

https://wordpress.org/support/topic/how-to-remove-remove-designed-by-woothemes-from-footer


 

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 18. Jun 13
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Smid dette i din CSS: .site-info {display:none} Alternativt - Fjern det i footer.php
Tilmeldt 21. Jul 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Mange tak alle sammen - jeg fik det løst med dette i en Jetpack-css: footer .site-info { display:none; }
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)