Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dinero bogføring af fast leverandør...

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 26. Jan 15
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jes

Efter min overbevisning er det ikke besværligt :-) Metoden jeg beskriver er måden hvorpå du med færrest 'klik' både får registreret alle dine købsbilag som betalt og samtidigt slipper afsted med kun én postering på banken :-)

Mht. bankafstemning: Hvis du foretager registreringen som jeg beskriver bliver der netop kun bogført én postering på bankkontoen og denne stemmer overens med det der faktisk er hævet på din bankkonto :-) Så skulle det ikke give noget bøvl at afstemme banken.

De bedste hilsner

Camilla

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jes.

Er det nødvendigt for dig at registrere hver enkelt faktura fra udtoget? Ellers kan du jo blot bogføre dem som én samlet postering. Så slipper du for at skulle afstemme hver enkelt. Det ville jeg have gjort.

Tilmeldt 29. Jun 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Camilla

Ok nu er jeg kommet hjem og kan se de bedre på min PC.

Du har ret, det burde virke...

Men jeg havde nu håbet på noget i retning af "Klik her og bogfør en månedlige betaling på din leverandørkonto"

Men det kan jo være at det kommer...

Jeg tror at det er vigtigt for Dinero at helt almindelig og tilbagevendende opgaver bliver gjort simple eller at der var en instruktion tilgængelig.

Jeg håber alt godt for Dinero, det er et godt initiativ, men en delikat balance mellem brugeroplevelse og funktionnaliteter.

Forhåbentlig får i så mange kunder at i får råd til at udvikle programmet mere..

 

Tilmeldt 29. Jun 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen

Jo det kunne man jo godt gøre, men er det ikke korrekt at bogfører løbend så man er klar over hvad der skyldes, og vel også et krav til ordentlig bogføring.

Jes

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo, det er for så vidt korrekt, men det kommer også an på omfanget, så man som jeg skriver tidligere ikke skyder gråspurve med kanoner. Jeg vil mene, at grænsen går omkring dér, hvor du ikke har en fornemmelse for dit udestående inden for f.eks. 2.000 kr. - men nu kender jeg jo ikke omfanget.

Tilmeldt 26. Jan 15
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jes

Vi arbejder hele tiden på at forbedre programmet :-). Der kommer sikkert en funktionalitet som du skriver her med tiden, men jeg kan desværre ikke love hvornår, hvis, det kommer op at køre. Jeg har dog givet dit forslag videre til vores produktudvikling.

Hvad jeg til gengæld godt kan love er at jeg vil lave en guide med en beskrivelse af hvordan man håndterer bogføringen af en samlet betaling, så den fremover ligger på vores hjemmeside :-). Det er en god idé. Jeg har en forventning om at have den på hjemmesiden indenfor en uges tid :-)

De bedste hilsner

Camilla

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jes Troelsen:

Hej Camilla

Ok nu er jeg kommet hjem og kan se de bedre på min PC.

Du har ret, det burde virke...

ja det virker og du får kun en bogføring i banken og har let ved at afstemme. Jeg kender ikke lige programmer der kan gøre samme meget nemmere, med mindre man ikke mener det er vigtigt at få hurtigt overblik over de enkelt fakturaer man har modtaget - for er det lige meget man det hele klares i kasse kladde  kreditorer udestående mod betaling bank - og så skal rest i kreditorer udestående jo passe med de fakturaer man har liggende og dermed være fint overblik over hvad man løbende skylder - bare besværligere at tage frem faktura for faktura (hvis ex en leverandør skulle tage den samme faktura via PBS to gange - sværere at opdage) Det er bogføringsmæssigt OK bare at tage det direkte mod kreditorer udeståender. 

Har du EN leverandør som bruger det - kunne du også lave sin egen kreditor xxxx udestående kun for den leverandør og bruge kassekladde så var han isoleret fra de som kom sjældnere

Man kan sikkert lave noget med den tager en periode - en måned - samlet - men så er der nogen der kører 28-28 fra måned til måned når de kræver i PBS i stedet for 1-31   eller andre intervaller - så det er måske ikke der det største behov ligger i Dinero lige nu synes jeg

Godt med indput i øvrigt Jes

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 29. Jun 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Som sagt er jeg forholdsvis ny indenfor bogføring, men jeg tro at de behov jeg har ifølge denne tråd er relevante for mange. Det er rigtigt godt at i vil lave en vejledning den glæder jeg mig til at se.
Som bruger af Dinero er det min opfattelse, at hvis i vil have små selvstændige med, så skal så meget så muligt af den daglige bogføring klares uden at rode med kassekladen.

Det ville være interessant at vide om jer der svarer her på forummet er tilknyttet Dinero eller Amino.

Det er altid spændende at følge med i hvad Martin Thorborg går og roder med, jeg har fulgt med siden Jubii (hvor en af mine meget gode venner var kok) over Spamfighter, Amino og nu Dinero.

Mvh Jes

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jes Troelsen:
Det ville være interessant at vide om jer der svarer her på forummet er tilknyttet Dinero eller Amino.
ikke jeg  tror de skrive VI hvis de er - eller det ses i profilen til venstre hos visse

enig i jo mere der kan køre uden kassekladde - jo lettere for nye - men også i det som jeg så mange gange har læst fra Dinero, at det hele tiden må udvikles så prioritet 1 er flest muliges behov (kunne være lettere at vælge momsfri type PMV eller slet ikke CVR eller abonnement udsendelse, betaling og meget andet set gennem måneder)

Det kunne være dit behov også- eller en API eller andre ønsker-  jeg har en gang set dem offentligøre en slags pipeline - måske de kan sige hvad de arbejder med som prioritet 1 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 29. Jun 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Camilla

Billedet er desværre så sløret at jeg ikke helt kan se hvad der står, kan du sende mig et bedre på Jes.tor.mail@gmail.com ?

Mvh Jes

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)