Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en investor eller en der bare er en pisse flink og vil give en hånd med til oprettelse af dating side ;)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Feb 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg er medstifter af Facebook gruppen Date en indsat, vi er pt. ca. 11.100 medlemmer og vi vil gerne fører gruppen ud i en officiel dating side, men vi er ikke ligefrem stærke på det at oprette en hjemmeside, vi har dog investeret i domænenavn men så sidder vi fast... :(  Vi har fået en DEL medieomtale og blevet kontaktet af flere tv produktions firmaer som gerne vil lave tv med os, så vi tror dette kan blive endnu større end det er nu, så vi håber der er en derude der tror og tør give folk en chance til, som jo i bund og grund også er derfor vi oprettede gruppen.. Håber at hører mere fra en af jer derude :)

Mvh. Kim Uth Jensen

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Jan 15
Indlæg ialt: 54
Fra  EPDesign.dk Skrevet kl. 04:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften/morgen Kim.

Jeg kunne godt tænke mig at høre mere om ovenstående.

Du kan kontakte mig på kontakt@epdesign.dk

Med venlig hilsen,
Emil D. Pedersen 

Tilmeldt 10. Feb 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil, hvad mere vil du gerne hører? Du er også velkommen til at skrive en PB :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Har du tid til at tage en snak om det på søndag? Kan muligvis få det gjort for meget billige penge. Det afhænger selvfølgelig af de features siden skal indholde.
Du kan kontakte mig på benjaminfritze@hotmail.com eller support@gamersstorage.com
--
mvh.
Benjamin Fritze

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)