Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Google ekspert i form af viden for deres Open source og programmering.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 10. Feb 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg søger en som har uddannelse for programmering og ekstrem god kendskab til Google's open source tilgængelighed med henblik på oprettelse af ny virksomhed.

Dette vil være noget helt nyt og ikke set før. Hvis du kan eller kender en der har denne viden og færdigheder vil jeg meget gerne i kontakt med vedkommende og have en samtale med henblik på evt ansættelse.



Mvh

Christian

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Velkommen til Amino.

Jeg er ikke sikker på hvad du mener når omtaler "Google's open source tilgængelighed". Jeg kunne forestille mig at jeg ikke er den eneste, og vil foreslå at du uddyber lidt, med håb om at du får nogle relevante henvendelser.

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Fra København
Tilmeldt 10. Feb 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Jamen det er lidt fagterm for at sikre mig folk ved hvad jeg snakker om.

Det er en som ved hvordan man bygger videre på Google's produkter som de giver lov til siden de har Open source med de fleste ting hvad de laver. I modsætning til f.eks. Microsoft hvor alt er lukket og hemmeligt omkring hvordan deres produkter er bygget op. Der deler Google gerne ud af deres viden og ser hvor kreative folk kan være og skabe noget helt nyt

Håber det besvarede dit spørgsmål

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er kun for at hjælpe dig; men det er rimelig ukonkret det du fortæller. Jeg vil anbefale dig at fortælle noget om projektet i stedet og måske fokusere mindre på teknologier du ikke kender (Google har jo tusindvis produkter, hvoraf de mest anvendte ikke er open source). Vil du bygge en mobile app, et websted, et API, en drone eller noget helt andet? Det ville måske også give mening at sætte dig sammen med en der ved lidt om det teknologiske område du er på vej ind i så du kan få lidt overblik over dine muligheder.

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 01:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian:
Microsoft hvor alt er lukket og hemmeligt omkring hvordan deres produkter er bygget op

Det er forkert. Microsoft laver også en del Open Source.

Fra København
Tilmeldt 10. Feb 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin jeg er nød til at være ukonkret og have mine kort tæt til kroppen da dette projekt kan genererer en del penge og det gælder ligeledes om være de første og bedste på markedet. Jeg leder efter en som har kendskab til Google Maps og ved om det er Open Source eller ej. Udover det skal denne person kunne programmere videre, ud fra den samtale jeg har med personen der skal gøre det her. 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian:
Jeg leder efter en som har kendskab til Google Maps og ved om det er Open Source eller ej

Google Street Maps er ikke Open Source - Men hvis du ikke "være i seng" med Google så kan du benytte http://www.openstreetmap.org/ som jeg mener er lige så godt. 

Fra København
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian:

Martin jeg er nød til at være ukonkret og have mine kort tæt til kroppen da dette projekt kan genererer en del penge og det gælder ligeledes om være de første og bedste på markedet. Jeg leder efter en som har kendskab til Google Maps og ved om det er Open Source eller ej. Udover det skal denne person kunne programmere videre, ud fra den samtale jeg har med personen der skal gøre det her. 

Jeg tror ikke at du får meget feedback. Du henvender dig til folk, som arbejder på et meget detaljeret niveau, hvor 01001010101 er væsentligt forskelligt fra 01001010001. Google, Google maps, open source ? Hvad prøver du at fortælle ?

E. D. Nielsen
www.ecentralen.dk

Fra København
Tilmeldt 10. Feb 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg takker for din indsigt Niels

Men er sammensætningen af nogle af billederne der er i Google Maps jeg gerne ville have benyttet for at spare mig en del udgifter. Men lader til jeg må få taget mine egne billeder siden de ikke er Open Source.

Jeg kan umiddelbart ikke se nogle billeder i "streetview" på openstreetmap.org

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian:
Jeg kan umiddelbart ikke se nogle billeder i "streetview" på openstreetmap.org

Fordi det er der ikke. Det har du ikke efterspurgt før. Det er svært at hjælpe dig når du kun fortæller en lille del af hvad du skal bruge det til.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)