Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du et Adwords-konto du ikke bruger? Sælg det til mig :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Feb 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

(Undskyld på forvejen til mods hvis denne tråd ikke hør hjemme i denne forum-sektion. i må gerne flytte tråden hvis det er!)

Har du et gammelt Google Adwords konto du ikke har brug for mere? Jeg køber Adwords kontoer til gode priser hvis du har følgende:

-Adwords konto der er mer end 6 måneder gammelt

-Kontoet er brugt mindst en gang (du har haft mindst 1 campaign live eller haft mindst en annonce godkendt af Google under dit Adwords-kontos livstid.)

-Kontoet er blevet oprettet i Danmark med Dansk IP adresse ELLER Kontot er brugt majoriteten af gange fra Dansk IP (for eksempel, du kan ha oprettet kontoet mens du har väret i udenlandet, men har brugt det mest i Danmark)

Kontakte mig via Skype på: Krookedpwns.

Hvem er denne mærklige person der helt pludselig kommer och poster på Amino.dk?

Jeg hedder Max, og er en Svensk affiliate marketer der har levet och arbejdet med Affiliate marketing i over fire år. Jeg har boet i Danmark i snart to år. Driver en affiliate marketing firma fra Danmark (http://frostbyte.media). Hvis du ikke har nogen Adwords-kontoer att sælge, kan du stadig spørge mig hvad som helst om affiliate marketing i denne tråd, så skal jeg svare så godt jeg kan. Undskyld min dårlige Dansk, er lige ny-invandret :)

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg solgte i går en gammel konto til Max, og i dag står pengene på min konto. Tumbs up!

Tilmeldt 9. Dec 14
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Solgte min gamle adwords konto. Fik pengene dagen efter, og handlen gik godt :)

Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Indlæg ialt: 414
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Maximilian413:

Hej!

(Undskyld på forvejen til mods hvis denne tråd ikke hør hjemme i denne forum-sektion. i må gerne flytte tråden hvis det er!)

Har du et gammelt Google Adwords konto du ikke har brug for mere? Jeg køber Adwords kontoer til gode priser hvis du har følgende:

-Adwords konto der er mer end 6 måneder gammelt

-Kontoet er brugt mindst en gang (du har haft mindst 1 campaign live eller haft mindst en annonce godkendt af Google under dit Adwords-kontos livstid.)

-Kontoet er blevet oprettet i Danmark med Dansk IP adresse ELLER Kontot er brugt majoriteten af gange fra Dansk IP (for eksempel, du kan ha oprettet kontoet mens du har väret i udenlandet, men har brugt det mest i Danmark)

Kontakte mig via Skype på: Krookedpwns.

Hvem er denne mærklige person der helt pludselig kommer och poster på Amino.dk?

Jeg hedder Max, og er en Svensk affiliate marketer der har levet och arbejdet med Affiliate marketing i over fire år. Jeg har boet i Danmark i snart to år. Driver en affiliate marketing firma fra Danmark (http://frostbyte.media). Hvis du ikke har nogen Adwords-kontoer att sælge, kan du stadig spørge mig hvad som helst om affiliate marketing i denne tråd, så skal jeg svare så godt jeg kan. Undskyld min dårlige Dansk, er lige ny-invandret :)

Hva vil du give for sådan en konto?

Tilmeldt 10. Feb 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer lidt an på. Hvis du har lyst til at sælge, så kontakte mig via Skype :)

Tilmeldt 10. Feb 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Leder etter 8-10 flere brugte Adwords kontoer. Gode priser. Skype: Krookedpwns

Har köbt fra 2 personer fra Amino allerede og de kan vouche at det ikke er noget som helst snyd...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)