Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du investor, så gør dit livs bedste investering nu i mit koncept.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej netværk.

Betaversion/showcase er klar om et par uger på en webside og så starter ræset! Denne vil indeholde en tilmeldingsformular samt illustration/information om konceptet. Jeg har allerede sat flere møder i stand med interesserede virksomheder, som vil høre mere om konceptet og hvordan det skal tjene dem at være med på dette koncept.

Det handler nemlig om et nyt socialt koncept i form af app og web hvorigennem virksomheder (alle der sælger et produkt) vha. nogle særligt designede features, kan få afsat deres produkter på en rigtig profital og attraktiv måde.  

Jeg kan gøre to ting nu: 

1: Finde en investor, som vil lægge ca. 140.000 kr. imod andel og dele ejerskabet med mig. 

2: Finde en investor, som kan lægge 60.000 kr - 140.000 kr og få en lidt mindre andel i ejerskabet. Ved denne konstellation, får udvikler også ejerskab, da udvikleren tror på ideen og gerne vil afskrive en stor del af betalingen imod andel. 

Jeg ser meget frem til at høre fra den rette person. 

Mvh

VJM

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej 😊

Vil da lige hjælpe dig lidt, inden man bare overvejer at smide bare 1kr. I noget, så undersøger man hvem man skal samarbejde med og i det hele taget stikker en finger i jorden og undersøger alt først, og så sidder man og læser dit indlæg, og vil vide lidt om hvem du er.

Men du har intet skrevet om dig selv eller om hvad du laver på din profil, der står ikke en gang dit navn eller noget, så kan du ikke regne med at få svar fra nogen her inde på Amino.

Så hvis jeg var dig, så ville jeg starte med at udfylde min profil så folk ved hvem du er, det virker ikke så seriøst på dine kommende samarbejds partner, hvis man ikke giver sig til kende, det er jo lige som at stille sig uden for Netto en lørdag morgen, og spørge folk som kommer ud fra butikken om ikke de nok vil give dig 50.000kr. Til noget som du lige er igang med 😃

Det var bare et godt råd, udfyld altid din profil, hvis du er seriøs her inde på Amino.

Ronnie 

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46435
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig med Ronnie-  start med profilen - og beskriv dig selv - Læs evt også her lidt om investor forventninger - http://johnhannover.blogspot.dk/2013/03/rad-til-investerings-ansgning.html og her lidt hvorfor den med - OM kort tid sker det helt store - vi er SÅ gode - måske ikke nødvendigvis fanger den rigtige investor, uanset du kan ha helt ret - Det handler om præcision og meget mere  - at være præcis overfor investor http://johnhannover.blogspot.dk/2015/01/hvorfor-du-skal-vre-prcis-over-for.html 

god vind med det

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Ronnie. 

Jeg er helt enig med dig. Jeg har dog lavet et par tråde før, hvor jeg mere nøje har anført information om mig selv mm. Jeg fik da også et par henvendelser, men desværre er det af ret useriøst karakter hver gang. Så det var måske et forsøg på at ændre, hvad der var fokus på for at se, om det ville hjælpe. Desværre uden held indtil videre. Såfremt nogle skulle henvende sig med en seriøs agenda, skal vedkommende gerne få al info omkring mig og endda se mine babybilleder, hvis det skulle være! ;-) 

Men tak for rådet! 

Jeg tror dog, at jeg må lede andetsteds end Amino. 

Mvh

Vincent

Tilmeldt 10. Jan 15
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 08:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kan godt følge begge to og jeg ved hvad du mener Vincent, det er nemlig svært gå ud helt offentligt og fortælle om sit produkt, står lidt selv med samme problem men har dog selv solgt for 250.000 på gangske kort tid og overvejer også selv få en partner ind i det, da det er ved at blive for stort for en person.

Som udvikler af en idé render man altid ind i hvor meget man kan fortælle osv, så er det skide nemt sidde og sige du skal blot lave en hemmeligholdelses aftale osv osv.

Nogle gange er de idéer folk så får, jo også en mega god idé oppe i hovedet på dem selv, men ikke i den virkelige verden og derfor god idé at opsøge et af de væksthuse, der fortæller om ens fejl og muligheder.

Jeg ønsker dig held og lykke med dit projekt, jeg tænker måske snart selv prøve finde en partner her på amino, da jeg tror det er et mega godt mødested for både seriøse som de flyvske.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvordan får man sine penge igen? Hvor meget får man? Hvornår får man dem? Hvad har du selv lavet indtil videre? hvad investerer du som risiko?

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lavet et pitch desk på 25 sider. Der har jeg også lavet finansielle estimater. Investeringen på ca 150.000 kr er ifølge mine mål tilbagetjent i løbet af de første 4 mdr. Profitten stiger eksponentielt til 5 mio. i løbet af de første 18 mdr. Det lyder af meget, men jeg mener, at tallene er ydmyge. Indtil videre har jeg udarbejdet hele ideen, pitch desk og har en udvikler klar. Derudover er landing page / beta klar om ca 3-4 uger. Det smarte her er faktisk, at såfremt en investor er interesseret, behøver der kun i første omgang blive investeret ca. 15.000 kr som vil hjælpe betaversionen på vej. Herefter får man i løbet af en måneds tid en rigtig god fornemmelse for, hvad potentialet bliver. Og dernæst kan man revurdere med ret stor sikkerhed, hvorvidt det er interessant at investere yderligere. Så risikoen er faktisk lav, hvis man ønsker at være med i det her. 

Jeg har ikke selv kapitalen til skyde ind af den grund, at jeg er studerende og mit budget er herefter. Tilgengæld er mit engagement og ambitionsniveau ekstremt højt og vil dedikere al min tid til denne virksomhed

Tilmeldt 10. Jul 14
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Vinxent.
Jeg skrev også til dig i en anden tråd.
Skriv lidt mere info på post@platon-invest.dk så kigger jeg på det.
Mvh. Jan

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

kan godt li du er velforberedt og har researchet en del - samt tilbyder investor at prøve jer frem for en billig mønt for at se potentialet an, for i virkeligheden holder budgettet aldrig - de 18 mdr bliver måske til 36 og de 5 millioner er måske i virkeligheden kun 800.000 - når virksomheder spørges om ideen er god og om de vil bruge den, har de det sværere når du kommer og det er nu de skal være med, så er det pludselig sværere at få mønt op af lommen - dit system skal afprøves over en længere periode, men hvis det holder er det det hele værd, så bare med at gi den gas :)

ps på startups.co.uk kan det også lade sig gøre at søge investorer - der er flere der har mange penge og som investerer i UK - pøj pøj :)

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har sendt dig en mail, Jan. Mvh Vincent
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)