Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Selvstændige Forhandlere

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 20. Nov 09
Indlæg ialt: 117
Fra  Smartstrøm.dk Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Smartstrøm søger forhandlere af nogle meget populære produkter.

Vi producerer og importerer Stofledning og Messing/Træ fatninger, samt nogle helt fantastiske pærer som både glødepærer og LED.

Vi kan tilbyde "snoet" og "rund" stofledning i alle regnbuens farver, samt messing fatninger med eller uden afbryder.

Som noget nyt har vi også træ fatninger i både røget, olieret samt sæbet udseende. 

Vi søger selvstændige forhandlere til vores produkter, både via internettet samt i fysiske butikker der er mulighed for en rigtig god provision, samt gode leverings muligheder.

Hvis du er interesseret er du meget velkommen til at kontakte mig på min mail: Kontakt@smartstrom.dk eller telefonisk på 31 43 46 12. Jeg kan også kigge forbi din butik i hele Danmark, og fremvise vores produkter.

PS: Vi sælger udelukkende til forhandlere. (B2B)

Med venlig hilsen
Martin Rohr Jepsen
Smartstrøm.dk
CVR: 35587233
Indehaver
Tlf. 31 43 46 12

 

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Er det bare mig eller er der ikke nogle af disse produkter på din web shop. ??

Hvorfor kører du ikke din affiliate via eks partner-ads

Hvis jeg vælger 3-Vejs forgrenings led til RGB LED bånd og vælger forsendelse beregner Danmark/Copenhagen/2700 Får jeg besked på der ikke er nogle forsendelse måder.

Hvis det kun er en b2b web shop så fremgår det ikke nogle steder = alle sider.

Lyder eller som nogle fede produkter hvis de kan fås til den rigtige pris.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 20. Nov 09
Indlæg ialt: 117
Fra  Smartstrøm.dk Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian.

Sagen er den at Webshoppen Smartstrøm.dk er henvendt til privat salg, men da vi for nyligt har valgt at lukke salget for alle private, har vi ikke fået lagt den nye hjemmeside op endnu - men det kommer!

Produkterne er ikke vist på Smartstrøm.dk, og de produkter som er vist, lagerfører vi ikke mere, og det er ikke muligt at fortage bestillinger igennem smartstrøm.dk mere.

Hvis det har interesse, kan jeg evt. sende dig et katalog på vores sortiment af lyskilder, samt nogle prislister.

Fra Kolding
Tilmeldt 20. Nov 09
Indlæg ialt: 117
Fra  Smartstrøm.dk Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, der er nu et katalog færdig til dem som kunne tænke sig at se mere om produkterne - billeder kan også fremsendes såfremt at det kunne have interesse. Smid en privat besked, eller ring/skriv til mig på tlf: 31 43 46 12 Email: kontakt@smartstrom.dk (med "O")

Fra Kolding
Tilmeldt 20. Nov 09
Indlæg ialt: 117
Fra  Smartstrøm.dk Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har fået nogle henvendelser, men vi mangler stadig nogle Forhandlere af vores sortiment af LED pærer m.m.

Forhandlere vil også blive linket til på vores "Find Forhandler" side, Samt blive promoveret på vores Facebook side.

Se vores nye kontakt side på Fireflylights.dk 

Der er også mulighed for at få tilsendt vores trykte katalog med posten, eller et besøg af en af vores konsulenter.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)