Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prestashop 1.999.- Incl. leverandør i Kina

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jan 15
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tilbyder en Prestashop til blot 1.999.- hvis jeg samtidig må levere hovedparten af produkterne til din shop, stort set samme pris som alle andre "kinesere"

Hvis vi laver en aftale om et produkt, er det kun dig der har dette produkt i Danmark (leveret af mig).

Jeg sender dine varer sammen med andre aminoer og andet godtfolk, primært by sea, men du kan naturligvis også godt få by air og på den måde opnår alle en bedre fragtpris.

Jeg har garanti på de fleste produkter, men naturligvis er der forskel på de enkelte leverandører. Normalt vil garantien foregå på den måde, at du får dine varer med næste sending.

Da dette er et lille fællesskab vi har oprettet, foregår fremadrettet kontakt naturligvis ikke i åbent forum, men send en PM eller mail.

Du får en ny Prestashop, der er toptunet (jo mere du sælger, jo mere sælger jeg) vi lægger focus på sociale medier aka egen Shop på Facebook, Youtube kanal, G+, så du kommer ud over den normale rampe.

Når du skal have service er jeg at træffe gratis, igen : din succes er min levevej. Dog skal du beregne 100.- for hver slider billede, 10.- for produkt billede med enten spejl-, skygge- eller neutral baggrund.

Jeg har lige lukket nogle aftaler med folk her fra amino og de produkter er naturligvis deres, men har en masse tilbage.

Har du en Prestashop allerede, kan jeg optimere den og lave stort set samme aftale.

Smid mig en PM eller send "ansøgning" til prestabror gmail com

Du kan som tommelfinger regel starte en shop for ca. 10.000 i startlager, incl transport, told, hvis du blot skal have et produkt kan du starte for det halve ca.

Skal du blot have et produkt, foreslår jeg en WordPress side til 1.299.- 

Alle spørgsmåls besvares KUN pr. mail eller PM da dette er et nyt koncept med en lukket gruppe der køber ind sammen.

Tilmeldt 10. Jan 15
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Til dem der er kommet hjem fra job og ønsker prøve det at have en shop, smider jeg dette tilbud op.
Næste container afskibes lige efter Kinesisk nytår, dvs ultimo Februar

Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilke type varer har du adgang til

Tilmeldt 10. Jan 15
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Alle, men kun en partner til hvert produkt(gruppe) da det ville være at skyde mig selv i foden og levere samme produkt til flere personer, samt ikke mindst mere arbejde.

Skriv en PM og lad os se om vi matcher.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)