Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO - anbefal en der kan hjælpe - og anbefal et kursus

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Aarhus C
Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 77
Fra  Ehook.dk Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Moz er et godt sted at begynde hvis du vil lære det og hen ad vejen udvide viden til det mere komplekse og avanceredeYes

Få hjælp til SEO, Analytics, Wordpress og mere synlighed online hos Ehook.dk. Gratis SEO rapport til dit website / webshop!

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

MINTA:

Kan nogen anbefale et begynder kursus?

tak for hjælpen! :)

Du kan også bruge Google

 

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter P.:
Jeg kan varmt anbefale at købe links fra disse: http://seo-pakker.dk 

Har du selv benytte dem ? Jeg kigger på deres website, og bliver lidt i tvivl når jeg ser der kun er en email adresse som kontakt. Ikke noget CVR nummer, tlf nummer eller adresse.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Den hjemmeside ser rimelig suspekt. Dele af den ser ud til at være oversat med Google Translate, selvom andet ser fint ud. 

Artiklen om linkbuilding er meget suspekt og lader til at være bygget på gamle informationer om Google's algoritmer.

Så tror jeg også, at man kan være helt sikker på, at man får noget makværk af nogle links ud af de pakker. Det er vist tvivlsomt om man får nogle danske artikler eller bare på danske domains.

Det ligner noget, hvor man betaler og derefter bestiller ejeren links hos nogle udlændinge. PR betyder ikke meget længere, men de links man får det er sikkert også bare på domæne PR-X og ikke på siden selve linket kommer på.

Niche relaterede links kan man sikkert også skyde en meget stor hvid pind efter.

Jeg har aldrig haft noget med SEO-pakker.dk at gøre, men det ligner ikke noget, jeg vil anbefale til nogen.

Tilmeldt 23. Feb 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg sidder idag som salgschef for SEOGruppen.dk og vil meget gerne hjælpe dig hvis du lyster.

Ring på 78 77 97 23 og lad os tage en snak om hvad du har brug for.

René Loffredo

Fra Lyngby
Tilmeldt 20. Dec 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har købt links fra dem 2 gange og har været rimelig tilfreds, det er dog vigtigt at huske på at links ikke er alt og on-page SEO samt content er mindst lige så vigtigt! 
Jeg har ingen relationer til dem eller lign, men de andre danske sider jeg har forsøgt at købe links fra har været helt forfærdelige... 

Men godt set, jeg ved intent om firmaet

Edit: se evt MSkovmose svar, det lader til at han kan bedømme det bedre end mig, men som sagt har jeg ikke haft dårlige oplevelser med dem, men jeg tror han har helt ret i at niche relaterede links osv ikke er noget du får

Mvh

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 293
Fra  Helion Digital Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

SEO branchen er fuld af brådne kar, og det er nok noget nær det farligste man kan gøre, at spørge til SEO her på Amino. Generelt kan du godt regne med at dem som er rigtig gode til SEO ikke har behov for at trawle rundt efter kunder her :-)

Det samme gælder i øvrigt de firmaer som kan finde på at ringe uopfordret op og tilbyde deres ydelser.

Vil du have et rimelig fornuftigt sted at lære om SEO, og mulighed for at stille spørgsmål, så kan jeg godt anbefale http://www.e-universe.dk/.

Sidst jeg var forbi (et års tid siden) var det hele ikke super opdateret, men der er stadig masser af god basal information og et forum til at stille spørgsmål.

Vil du tage et godt begynderkursus relateret til webshops, så er der her to gode muligheder:

http://www.seomentor.dk/wordpress-seo-begynder/

http://www.v4d5.net/seo-kursus-koebenhavn

 

Skal du hele vejen med SEO selv, så er det http://www.seomentor.dk/ næste gang kurset åbnes op.

Glem alt om seo-pakker.dk, som MSkovmose også skriver.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kim Fredtoft:
det er nok noget nær det farligste man kan gøre, at spørge til SEO her på Amino. Generelt kan du godt regne med at dem som er rigtig gode til SEO ikke har behov for at trawle rundt efter kunder her :-)

Du skriver først at SEO-råd herinde skal undgåes? Især hvis det er folk der bruger Amino?! Samtidigt rådgiver du selv herinde (på Amino) og henviser til nogle af de anerkendte, der netop har været særdeles aktive her på Amino.

Alle SEO-folk ønsker kunder, og de skal nok finde dem et eller andet sted, men at det giver minus-points at være behjælpsom herinde og at dit indlæg ligefrem giver stjerner herinde giver da stof til eftertanke. 

Ligesom at det kan give stof til eftertanke at hjælpe med andre ting herinde, for så er man i en bås som dårlig?!  

Er det dit budskab? Hvorfor fandt du så herind på Amino og endda vælger at "rådgive" selvom det er et dårligt sted at få rådgivning?

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 293
Fra  Helion Digital Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Rolig nu. Læs hvad jeg skriver, ikke hvad du kan vælge at læse ind i det.

Jeg skriver, at det er farligt (specielt som nybegynder) at spørge til SEO på Amino.
Det står jeg fuldt og fast ved, da jeg et utal af gange har set stakler blive overfaldet med tvivlsomme tilbud, ofte om skummel linkbuilding. Hertil kommer så en masse dårlige råd, men det er en anden snak.

Jeg står også fuldt og fast ved min overbevisning om at de brugere som kaster tilbud efter enhver der nævner at de vil vide mere om SEO, næppe er de bedste at kontrahere med.

Jeg kan slet ikke se hvordan du tolker ud af mit indlæg,. at det skulle give minus-points at være hjælpsom herinde. Dem som guider trådstarter til steder hvor man kan læse mere om SEO eller finde et kursus (som de ikke selv udbyder) gør da en fremragende indsats.

Min pointe er, at dem som straks tilbyder deres betalte service (trawler efter kunder), eller (slet skjult) linker til services de selv udbyder  i stedet for at hjælpe trådstarter med reel information som kan løse hendes problem, næppe er dem som hun skal hyre.

Der er masser af dygtige mennesker som har skabt deres karriere ved at være hjælpsomme herinde: Men de færreste startede alle deres indlæg med "Kontakt mig, så får du et tilbud".

Fra Bagsværd
Tilmeldt 6. Feb 15
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Tak for alle de gode råd. Jeg har besluttet mig for at læse (er allerede igang faktisk) seo lex 14. Jeg håber og tror at bogen kan give mig et indblik i hvad det overhoved drejer sig om. Jeg håber at det kan hjælpe mig til at navigere rundt i den her jungle som jeg synes SEO er. Jeg er jo også utroligt bange for at blive taget ved næsen... 

Så jeg tror det er en god opstart - at få lidt viden selv. Så kan jeg søge hjælp hos andre efterfølgende :)

Tak for alle råd. Og kom gerne med flere :)

www.minta.dk - En webshop med alt i neglelak og tilbehør! Et kæmpe univers af farver!

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)