Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med Ingenco2.dk og er det det værd?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går og overvejer om man skulle investere i ingenco2.dk, for at forstærke vores linkbuilding. Er der nogle herinde der har erfaringer med ingenco2.dk, her snakker jeg ikke om troværdigheden, men som et linkbuilding middel. Nogle der har testet det?

Er det de 140kr om måneden værd? :)

 

Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 328
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon.

Jeg har flere kunder som bruger det på deres sider. 

Og der er ingen tvivl om at det er et rigtig stærkt link med hensyn til pagerank og værdi.

Den eneste ulempe er bare at du ikke kan målrette det til bestemte landingssider med ankertekster osv.
Så det skal ses som en forstærkning af dine generelle SEO placeringer og skal nok give dem et lille løft :) 

Men alt i alt er det et stærkt link at have og bliver i diverse SEO tools også vægtet som det vigtigste indgående link på de sider jeg har set det på. (i forhold til pagerank)

Mvh Jonas

Tilmeldt 21. Sep 14
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Forsiden udskifter de omtalte links via et javascript, så det er meget tvivlsomt og google reelt vil fange dit link derfra. Hvis du skulle være heldig, kan du forvente at google vil betragte det som et betalt link.

Sider som kun indeholder udgående links er langt fra hvad google værdsætter som kvalitet, så du skal nok forvente at linkværdien trækkes ud af et link fra en underside som denne: http://ingenco2.dk/eksempler

Alle sider som følgende er duplicate content: http://www.ingenco2.dk/crt/dispcust/c/3421/l/2 

Hvis du linker tilbage til dit certifikat, kan du forvente at linkværdien bliver væsentligt nedsat.

Jeg ville ikke betale 140 kr. / måned for et link af så lav kvalitet. Heller ikke selv om siden har en relativ høj synlig pagerank, for hvis google ikke allerede har sat den i skammekrogen, kan det kun være et spørgsmål om tid inden det sker.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 01:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Nygård:
Er det de 140kr om måneden værd? :)

Nej! :-)

Det er et statsstøttet scam beregnet til at liste penge op af lommerne på folk ... Du får meget mere ud af dine penge ved at bruge dem på et ordentligt webhotel.

Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser ud til at der er delte meninger både her og på andre blogs. Tak for svarene. Hvis der andre der har en mening, så skyd løs.

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)