Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få din webshop GODKENDT - GRATIS

Side 5 ud af 7 (61 indlæg)
Tilmeldt 28. Aug 13
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Husk nu, at du ikke må sende/anmode et CPR-nummer over en ukrypteret forbindelse. :)

Smart online lektiebog til folkeskoler

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du fået rette fejlen? har forsøgt igen igår, den opkræver stadig penge?

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej AP.

Jeg har haft to forskellige "kloge hoveder" til at rette fejlen, men det er ikke lykkedes.

Du kan sagtens oprette dig, og dermed få din webshop godkendt gratis. Du skal overse at der nederst stadig står at det er et abonnement som koster penge.

Hvis du føler dig utryg ved oprettelsen, så tag evt. en kopi af denne side hvor det står at alt er gratis:
http://webshop-maerket.dk/priser-og-betingelser.html

Mvh. Webshop Mærket

Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 172
Fra  Gamestore.dk Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

No offence, det kommer måske lidt hårdt ud, men hvis du forventer at folk skal bruge dig som en service til at vise troværdigheden for andre sider, og du har så mange små basale fejl på din egen side, hvad får dig til at tro at du kan konkurrere med dem der allerede er på markedet?

En branche som den du vil ind i, der skal der sku være styr på det hele før at man starter op, og man skal tage imod de inputs der kommer og rent faktisk gøre noget ved dem. Det er nogle ret basale fejl at rette vil jeg mene som ikke er rettet, det gør i hvert fald at jeg ikke ser jer som troværdig, og vil derfor heller ikke tage jeres ord for om andre er troværdige. Bare min opfattelse, beklager det måske er sagt lidt grov

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Webshop Mærket:

Jeg har haft to forskellige "kloge hoveder" til at rette fejlen, men det er ikke lykkedes.

Hej.

Hvis du smider mig en mail ( du har min mail adresse ), så kan jeg godt hjælpe dig med at få det væk. Gratis. 

Mvh

Kim

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Vinberg - dicm.dk:

Hvis du smider mig en mail ( du har min mail adresse ), så kan jeg godt hjælpe dig med at få det væk. Gratis. 

Hej Kim.

Tak for hjælpen :-)

Mvh. Kurt

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

madsnj88:
Det er nogle ret basale fejl at rette vil jeg mene som ikke er rettet

Hej Madsnj88.

De fleste fejl ses først når et system tages i brug, og kan derfor ikke rettes inden.

Man kan håbe og tro, men før man har taget tingene i brug kan man ikke være sikker.

Et så komplekst system som det der ligger bag sitet er ikke "bare nogle basale fejl som kan rettes på et øjeblik". Du kan ikke sammenligne med dit shopsystem, som jo bare er en standardplatform uden de store tilretninger.

Mvh. Kurt

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

AP:
Har du fået rette fejlen? har forsøgt igen igår, den opkræver stadig penge?

Hej AP.

Så kan du godt komme til tasterne :-)

Det ser ud til at det virker nu, så opret din webshop så du kan få glæde af Webshop Mærket.

Mvh. Kurt

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har netop forsøgt at tilmelde vores webshop med blækpatroner for få minutter siden, men bliver mødt af følgende i step 2:

Var det ikke meningen det skulle være gratis, eller er der noget jeg har misforstået?

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

GodeToner:
Var det ikke meningen det skulle være gratis, eller er der noget jeg har misforstået?

Nej, du har ikke misforstået noget. Det er GRATIS.

Fakturaen lyder, som der står i "Priser og betingelser" på 0,-

Du får en email med logo + link senere i dag.

Mvh. Kurt

 

Side 5 ud af 7 (61 indlæg)