Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dinero oprette alle de regnskaber man vil

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er netop ved at prøve Dinero og regner med at det bliver vores fremtidige regnskabsprogram da det virker ret overskueligt, selv for personer som mig der INTET ved om regnskab.

Mit spørgsmål er: er det rigtigt set at man kan oprette flere regnskaber i Dinero, og stadig betale samme pris? I f.eks Billys Billing ser det ud til at man betaler pr regnskab og efter hvad jeg kan se er dette ikke tilfældet med Dinero?

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Høy

Først tak for din ros af Dinero, den er vi glade for :-)
I Dinero betaler du pr. firma du har, så det er det samme som andre regnskabsprogrammer. Men 75 % af alle virksomheder i Dinero, betaler intet, da den gratis version er nok for dem. Så det kan være du ikke behøver betale en krone.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin og tak for dit svar. Kan se at mit spørgsmål er lidt misvisende.. Jeg har kun ét firma og det jeg mente (som du på en måde besvarede) var om jeg kunne benytte den gratis udgave, altså om ét firma er gratis, hvilket godt kan lade sig gøre så.. Takker :-)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan have så mange virksomheder du vil i Dinero og de kan omsætte alt det du kan få dem til og det uden det koster dig en krone :-)

Dbh Martin

Fra København
Tilmeldt 10. Nov 14
Indlæg ialt: 22
Fra  Debitoor Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Høy

Jeg arbejder for Debitoor, som er et gratis online regnskabsprogram, der netop er lavet til dig, der intet ved om regnskab i forvejen.

Vi har udviklet programmet på baggrund af nogle stærke principper om brugervenlighed, du kan for eksempel læse mere om, hvorfor du kan lave dit regnskab uden en kassekladde.

Vi har skippet alle tunge regnskabsbegreber i programmet, så du ikke møder ord som kredit og debet, men i stedet faktura og udgift.

Vi har fire pakker - en free og tre Premium-pakker, så du kan vælge præcis efter dit behov.

Du er velkommen til at prøve, det tager kun et minut, så er du i gang: Prøv Debitoor

Hvis du giver det et forsøg, inden du beslutter dig, hører vi meget gerne fra dig i vores feedbackforum:

Debitoor feedbackforum.

Held og lykke med din virksomhed.

Hilsner

Majbritt, online editor
Debitoor

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for tippet MajbrittRJ, men vi besluttede os i går for at bruge Dinero fremover da det kan alt det vi behøver og så kan jeg finde ud af at bruge det:-) Men endnu engang tak.

Fra København
Tilmeldt 8. Sep 14
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Høy.

Du kan evt. læse mere om det at have flere firmaer på det samme log-in lige her. Heri forklares også hvordan du opretter flere virksomheder på det samme log-in :-)

Hav en dejlig dag. 

De bedste hilsner

Theis

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fint, tak Theis.

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Iøvrigt Theis, så er det genialt at man (i pro) kan scanne kvittering direkte ind i Dinero via ens smartphone. Det virker måske som en simpel funktion, men personligt er dette nok den funktion jeg kommer til at bruge mest, og den gør livet en del lettere så thumbs up :-)

Tilmeldt 26. Jan 15
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Høy

Fedt at høre at du er fan af vores app :-) Det har netop været vores hensigt at lave en simpel app der gør det der regnskab lidt lettere og mere overskueligt - så vi er glade for at høre at det fungerer efter hensigten :-)

De bedste hilsner

Camilla (Kollega til Theis) :-)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)