Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har en rigtig god ide, men ingen penge, og er bange for at fortælle om den. Skal man tage patent på idéen først, hvis man kan?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, ud af busken.

Mange er i samme båd når det kommer til nye ideer. Massere af tro men ingen penge. Hvis du/i vil forbi den forhindring, så må i dele ideen NÆSTEN 100%. Måske lyder det farligt, men det er hvad jeg har bedst erfaringer med. - Jo mere jeg har delt, jo mere har jeg fået retur.

Hvis du/i er som mange her inde, så er den første ide sjældent den bedste, og i har sikkert allerede fået den næste ide, eller er i fuld gang med at udvikle på den I står med nu.

Så, ja, del del del og læs Mikkels indlæg igen, for der er en del meget forskellige outcomes på at dele her på Amino.

Dennis

Tilmeldt 13. Feb 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Khalil og Toni,

Ud med ideen (med mindre det er en opfindelse).!

Jeg kan garatere jer for at jeres ide er en forretning i dag et sted i verden, spørgsmålet er om i kan gøre ideen UNIK hvor i er og få solgt produktet...

I kan fortælle mig om ideen på mail, så skal jeg ganske hurtigt hjælpe jer med et svar udfra erfaring ;)

Jeg har for ganske kort tid siden investeret penge og tid i to drenge fra Jylland med et super godt koncept, og det går den rigtige vej efter kun 3 måneder på det danske marked !


Steven@greenaway.dk

God dag 

/Steven Wilson

Tilmeldt 8. Feb 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for de gode råd, får snakke med min makker om det hele og så vil jeg vende tilbage :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46433
Fra  John Hannover Skrevet kl. 02:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Steven W:

I kan fortælle mig om ideen på mail, så skal jeg ganske hurtigt hjælpe jer med et svar udfra erfaring ;)

Jeg har for ganske kort tid siden investeret penge og tid i to drenge fra Jylland med et super godt koncept, og det går den rigtige vej efter kun 3 måneder på det danske marked !

1  ha en profil der viser hvem du er - Greenaway.dk har ikke domæne og findes ikke på virk.dk og du er anonym - ret uvanligt for nogen der åbent vil invistere. En udfyldt profil med orientering om hvem man er, er for mig helt klart selvfølgelig hvis man tilbyder tjenester til nogen som helst på nettet.

2 link til de to drenges succes -

mere fordi det ellers kunne få mere mistænksomme end jeg, til at tro du bare var ude på at lokke en ide ud af nogen urutinerede

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 13. Feb 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 07:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John,

Jeg er helt med på hvad du mener, og kan godt forstå din reaktion.

Greenaway.dk er stadig under udvikling, og på prøve i transport firmaer pt. - har dog tilladt mig at købe domænet, og benytte min email adresse til domænet trods der ikke er lavet et CVR nr endnu.

GÅ IND PÅ www.neutrons.dk, hvor du vil se hvad projektet med de to drenge er blevet til.

Endvidere kan jeg henvise til min linkedin profil - Steven C. J. Wilson hvor du kan se lidt mere.

Så nej jeg er ikke BARE en der vil udnytte en forretnings ide.

Håber det var svar nok !

PS. Måske kan Dennis Jensen(som har skrevet længere oppe) skrive under på det her - han kommer nok til at mærke min oprigtighed indenfor et par dage ;)..

De bedste hilsner

Steven 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46433
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

lyder super Steven - Jeg synes som sagt også du kan hjælpe dig selv ved at udfylde din profil på Amino med lidt oplysninger så det er nemt at se direkte Smile

vh John Hannover 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis i gerne vil fortælle nogen jeres ide, kan i jo lave en fortroligheds kontrakt, hvor der så kunne stå: du må ikke fortælle denne ide til nogen. og så hvis  du bryder kontrakten så skal du betale os 1 million...

læste om dette i bogen kick-ass af ham der har lavet just-eat

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)