Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leje af SSD server til mysql database med top performance

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Supertankeren:
Absolut ikke. Det kommer sig basalt set som et resultat af "denne artikel" - (Magento on Steroids), som skulle vise sig at være utilstrækkeligt uden også at kaste en masse ressourcer efter en admin der kan konfigurere den ekstra server, og det tror jeg er en forkert strategi. Det skal bare virke...

Hvis det er udgangspunktet, ville jeg overveje noget managed hosting istedet for at bruge krudtet på desktop-hardware i et udenlandsk datacenter.

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Powerhosting:
managed hosting istedet for at bruge krudtet på desktop-hardware i et udenlandsk datacenter.

Præcis - det er jo dét jeg vil, outsourcing...

Og tilbage står jo så et spørgsmål om budget, tillid til udbyder og en afvejning ift. eksisterende løsning der koster 49€ pr. md.

Fra Viborg
Tilmeldt 26. May 07
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale digitalocean.com som jeg selv har haft rigtig gode erfaringer med.

Du kan oprette en konto og benytte en af disse promo/coupon http://www.retailmenot.com/view/digitalocean.com?c=5836988

Så kan du teste det hele i 1-2 mdr, alt efter størrelse på vps, og se om det noget inden..

Det er meget nemt at sætte op, og tager kun 2min så du kørende.

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 07:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Supertankeren:
Og tilbage står jo så et spørgsmål om budget, tillid til udbyder og en afvejning ift. eksisterende løsning der koster 49€ pr. md.

Hvad er dine forventninger til budget ?

Hvor stor er din database (Produkter, Websites, Stores, Storeviews, Catalog) ?

Hvad har du af trafik/Månedligt ?

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Supertankeren:

Powerhosting:
managed hosting istedet for at bruge krudtet på desktop-hardware i et udenlandsk datacenter.

Præcis - det er jo dét jeg vil, outsourcing...

Og tilbage står jo så et spørgsmål om budget, tillid til udbyder og en afvejning ift. eksisterende løsning der koster 49€ pr. md.

Det er jo nemt nok at finde en kraftigere server.. Fx Soyoustart.com - eller måske digitalocean.com

Men jeg tror du i første omgang, skal lægger krafterne i at kigge lidt mere på din konfiguration. Selvom du har en I-processor, så burde du kunne få det til at kører fornuftigt. 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Prøv evt. at tage en snak med Mikjaer Hosting ApS.

De har servere ude ved det danske trafikknudepunkt dixen mener jeg, og de har lynhurtige servere, og jeg tror også de har SSD.

Jeg har hosted en mysql database hos dette firma, og har oplevet en rigtig god service både mht løbende drift opsætning, vejledning hjælp, men også ifbm. lynhurtig genskabelse af data da jeg kom til at køre noget der mindede om "delete from main_table where 1" :-)

Hvis du er ligesom jeg - ikke rigtig gider bekymre dig om hvordan tingene virker, men er afhængig af 99.9% oppetid, og sikkerhed for dine data, så vil jeg da anbefale du lige hører hvad de kan tilbyde.

hav en super dag.

Din server lyder ellers "kickass" - men det hjælper jo ikke hvis man ikke ved hvordan man sætter den op ;)"

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Supertankeren:

Se, det er jo netop alt det der "nørde" snak jeg stiger af på... jeg kunne liiige overskue at betale for en server og uploade nogle filer, og lave forbindelsen mellem de to servere, men så stoppede det også der :)

Smid mig en mail, hvis du har brug for hjælp med konfigurationen. Der er sgu nok den billigste løsning for dig. 

Vi skal nok finde en fair pris for det. jh@jannikhansen.co.uk

Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror du har ret. Det er bedst at blive med egen server og så kaste lidt ressourcer efter at få det optimeret. Der er for mange side effekter ved at migrere. Jeg sender dig en mail...

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)