Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger referencer, så jeg tilbyder gratis web-løsninger!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra London
Tilmeldt 1. Feb 15
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej, og tak fordi du ville læse min tråd.

Jeg står og arbejder på min egen personlige hjemmeside med webløsninger indenfor WordPress opsætning, online markedsføring og freelance bogføring. Det er selvfølgelig svært at få en masse kunder, uden at have nogle referencer. Jeg står derfor, og har afsat noget tid til at få nogle. Jeg tænker Amino var en perfekt måde at få dem på.

Jeg forventer ikke en eneste krone (fedt, ikke?). Det kan være, hvis du ejer en mindre virksomhed der mangler noget digital markedsføring, hvis du blot ønsker en personlig blog du kan arbejde på, eller hvis du er ved at starte en webshop op. Jeg giver én gratis "pakke" inden for mine kategorier:

WordPress-opsætning
Det kan være, som sagt, en blog, en hjemmeside med opskrifter, eller lige hvad du ønsker. Som man siger, er det kun fantasierne der sætter grænserne, og det kan man nemt sige om WordPress. Jeg vil tilbyde dig en hel hjemmeside (excl. grafik), og give dig instrukser i brug af hjemmesiden. Jeg vil selvfølgelig arbejde efter dine ønsker.

Online markedsføring
Det er et emne, jeg synes er spændende, og har eksperimenteret med før. Ejer du en webshop eller andet, er det altid vigtigt at markedsføre den. Du skal ud til kunderne, kunderne kommer ikke nødvendigvis bare til dig. :-) Jeg vil give gode råd angående brug af digital markedsføring, markedsføring gennem nyhedsbreve etc. Jeg vil også hjælpe med det hele i starten, men gerne oplære dig til selv at kunne udføre det - så sparer du også en masse penge!

Freelance Bogføring
Her tilbyder jeg én måned med helt gratis bogføring. Det eneste du skal sørge for, er at sende alle de fakturaer du modtager til mig, og så sørger jeg for resten. Jeg har et sted, hvor du kan uploade dine fakturaer, skrive formålet med købet osv. Dette vil jeg gøre i én måned, hvorefter jeg kan give et ekstra godt tilbud.

Det eneste jeg kræver retur, er en lille tekst angående hvad du synes om mit arbejde. Kort sagt; synes du, det jeg har lavet er det rene lort, så fortæl endelig det. Jeg ønsker kun at mine referencer skal være 110% ærlige. :-)

Hvis du lever i Københavns-området, så er jeg også frisk på en kop kaffe på en café, så du kan snakke om din idé.

Skriv endelig til mig her på Amino, jeg tjekker ofte. Jeg skriver tilbage til dig så vi kan få udvekslet informationer, og begynde arbejdet. Tak!

 

Managing Director af TimothyMedia Ltd. & Salerific Ltd
Få udviklet din næste webshop billigt hos TimothyMedia.com

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
super tilbud.
Min bror har denne side
http://www.persorensen.com
Hvad kan du tilbyde ham ? Han mangler i hvert fald tekster på siderne.

Mvh Anders

Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Super tilbud. Kan du kontakte mig på skype: nyqqi97

Så kan vi tage den derfra. :)

 

Tilmeldt 10. Jan 15
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian.

Ønsker dig al mulig held og lykke med dit projekt, du har set lyset og skal nok få en masse gode (og lidt dårlige) kunder fremover.

Jeg har selv ved give nogle folk en gratis webshop mod de købte nogle moduler, (som vi så kunne teste af og rette til) fået nogle rigtig gode partnere indenfor handel, da de så på denne risikofriemåde kunne se hvad jeg kunne tilbyde, ligesom du nu tilbyder forskellige ydelser.

Jeg tror jeg vil prøve din faktura service til en af mine næste samarbejdes partnere og henvise dem til sig, hvis samarbejdet spiller vil vi måske "integrere" denne service når vi starte nye projekter op.

Jeg fanger dig i løbet af næste uge via din PM, for at se om du kan blive freelance bogholder til nogle af vore partnere.

Igen, super sejt : En rigtig iværksætter er du.

Kaffen må vi have tilgode.

Tilmeldt 29. Dec 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian
Friskt initiativ, det skal nok komme til at gå dig godt.
Jeg har en hjemmeside som jeg har haft i ca. 3 år, og som jeg lever af. Der mangler jeg ofte en som kan hjælpe mig med nogle småting i wordpress. Og markedsføring kan mam jo aldrig få nok af.
Derudover skal jeg have lavet 2 webshops inden for overskuelig fremtid. Den ene er et større projekt som jeg forventer mig meget af, og hvor jeg har styr på alle de andre ting end selve shoppen.
Den anden skal være en meget enkel side hvor vi kun sælger et produkt.

Hvis der er noget af ovenstående, Som du måske har lyst til at prøve kræfter med, så smid mig endelig en besked.
Så kan vi tage en snak om hvordan vi begge får noget godt ud af et samarbejde som forhåbentlig kunne blive langvarigt.

Venlig hilsen Jacob

Fra London
Tilmeldt 1. Feb 15
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob :

Hej Christian
Friskt initiativ, det skal nok komme til at gå dig godt.
Jeg har en hjemmeside som jeg har haft i ca. 3 år, og som jeg lever af. Der mangler jeg ofte en som kan hjælpe mig med nogle småting i wordpress. Og markedsføring kan mam jo aldrig få nok af.
Derudover skal jeg have lavet 2 webshops inden for overskuelig fremtid. Den ene er et større projekt som jeg forventer mig meget af, og hvor jeg har styr på alle de andre ting end selve shoppen.
Den anden skal være en meget enkel side hvor vi kun sælger et produkt.

Hvis der er noget af ovenstående, Som du måske har lyst til at prøve kræfter med, så smid mig endelig en besked.
Så kan vi tage en snak om hvordan vi begge får noget godt ud af et samarbejde som forhåbentlig kunne blive langvarigt.

Venlig hilsen Jacob

Hej Jacob!

Jeg takker for de søde ord. Jeg er simpelthen blevet (også forventet) bombet med projekter jeg kan starte på, hvilket er super fedt. Jeg kører et fuldtidsarbejde på sidelinjen, så jeg er nødt til at tage den med ro. ;-) Jeg vil helt sikkert skrive til dig, eftersom jeg færdiggøre nogle projekter.

Tak!
// Christian 

Managing Director af TimothyMedia Ltd. & Salerific Ltd
Få udviklet din næste webshop billigt hos TimothyMedia.com

Fra London
Tilmeldt 1. Feb 15
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Prestamanden:

Hej Christian.

Ønsker dig al mulig held og lykke med dit projekt, du har set lyset og skal nok få en masse gode (og lidt dårlige) kunder fremover.

Jeg har selv ved give nogle folk en gratis webshop mod de købte nogle moduler, (som vi så kunne teste af og rette til) fået nogle rigtig gode partnere indenfor handel, da de så på denne risikofriemåde kunne se hvad jeg kunne tilbyde, ligesom du nu tilbyder forskellige ydelser.

Jeg tror jeg vil prøve din faktura service til en af mine næste samarbejdes partnere og henvise dem til sig, hvis samarbejdet spiller vil vi måske "integrere" denne service når vi starte nye projekter op.

Jeg fanger dig i løbet af næste uge via din PM, for at se om du kan blive freelance bogholder til nogle af vore partnere.

Igen, super sejt : En rigtig iværksætter er du.

Kaffen må vi have tilgode.

Hej! Det lyder fantastisk. 

Du skriver endelig bare en e-mail til mig på christian@christianodwyer.dk, så finder vi ud af noget.

Tak!

// Christian

Managing Director af TimothyMedia Ltd. & Salerific Ltd
Få udviklet din næste webshop billigt hos TimothyMedia.com

Tilmeldt 21. Jul 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sendt dig en besked her på Amino. :)

Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Står faktisk og skal have en hjemmeside
Så hvis du har mod på det så kontakt mig på mortenj76@sol.dk

Mvh Morten

Tilmeldt 8. Feb 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Det lyder som et spændende tilbud. Jeg har netop oprettet en hjemmeside via wordpress.org, men synes det er sværere at lave en hjemmeside, end jeg havde forventet. Så jeg vil da meget gerne have din hjælp til det:)

Hjemmesiden hedder xpressisolering.dk

Håber på at høre fra dig.

Venlig hilsen

Kristine

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)