Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny APP på vej!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Feb 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået en idé, som jeg selv vil mene et en bæredygtig idé. Det er en Service-App som henvender sig til en målgruppe i alderen 18-60
Det er en app til dagligdagen
Det er en app forbrugeren kan tjene penge på.

JEG SØGER derfor kontakt til mulige investorer, som kan se mulighederne i dette.

JEG SØGER også udviklere til at lave App'en

Gode råd modtages 😉

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Peter

Jeg vil anbefale dig at gribe det her an i et par steps. 

Det første du skal have gjort er at få lavet en detaljeret beskrivelse, gerne med nogle wireframes (dvs tegninger over skærmbilleder og beskrivelse af flow), det bør du få lavet grundigt og professionelt - det er noget af det potentielle investorer vil vurdere dig på. I forbindelse med at du gør dette skal du også overveje og beskrive din forretningsmodel, det der er vigtig at blive skarp på er hvem målgruppen er og der skal du være meget mere præcis end alle mellem 18 og 60, samt hvordan du vil nå dem.

Når du har det kan du gå ud og indhente nogle tilbud / få nogle pris indikationer på hvad det vil koste dig, her skal du være opmærksom på at du, udover det som det koster at få udviklet app'en og skal bruge penge på markedsføring mm.

Når det er på plads vil du have noget du kan gå videre til en investor med,

Hvis du ikke selv mener du kan lave det første oplæg er vi helt sikkert flere herinde der gerne vil hjælpe dig vi at få strikket noget fornuftigt sammen, men den del kommer du nok til selv at skulle finansierer.

Udviklere kan du finde på Amino Freelancer, eller hvis du vil gå offshore på f.eks elance.com  -  Her på Amino er der også Amino Kapital som du kan bruge til at finde mulige investorer.

Håber det hjalp lidt

//Morten

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)