Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug for online seo og gode salgstekster - Hvem skal man vælge?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 00:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ib.

Det er sjovt nok også præcis samme oplevelse, jeg havde med det ene af de firmaer! Efter ca. 8 måneder med dårlige resultater og useriøse udtalelser og løgne fra deres side, selvom jeg havde det hele på mail, fik jeg annulleret de sidste 2 fakturaer, og vi ophørte samarbejdet. De påstod de ikke havde haft login til min side, selvom den var sendt til dem på mail, og de havde rettet nogle titler, men ikke de andre ting som de havde lovet.

Det virkede meget som om de ikke havde forstand på seo og man skulle hele tiden igennem en person, som ikke havde 100% forstand på seo og han skulle så melde tilbage til mig osv. Sådan noget gider jeg slet ikke!

Så det er nok samme firma vi har brugt Ib Yes Bare træls at bruge Så mange penge på ingen ting...! Sad

Mvh
Michael Haahr

Fra Odense
Tilmeldt 6. Mar 15
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Jeg vil selvfølgelig gerne anbefale dig at bruge vores firma http://www.seogruppen.dk/,hvor vi har muligheden for, at give dig den ekspertise og hjælp som du søger.

Prisen kan vi altid tale om mhp. hvor meget oprydning/rengøring der er tale om.

Send mig en mail på ac@seogruppen.dk

Jeg ved at vi kan hjælpe og give dig det du ønsker.

Jeg håber at høre fra dig Michael.

Mvh.

Anders Christensen

Store kompetencer & erfaringer med bl.a SEO, AdWords, Google Shopping & online marketing. Få et uforpligtende tilbud - SEO Gruppen

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)