Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger studie/fritidsjob - Telefonsælger?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 9. Nov 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg er en ung fyr på 18 år, som pt. går i 2.G på HHX. Jeg vil gerne tjene lidt penge til dagen og vejen, og jeg vil derfor spørge, om nogen af jer kunne bruge en frisk ung fyr i forbindelse med jeres virksomhed? Jeg kan tilbyde forskellige 'ydelser' efter behov, men jeg tænker at f.eks. et job som telefonsælger vil være oplagt. Jeg har desuden evner inden for tekstforfatning, børshandel mv. "Slavearbejde" i form tidskrævende interaktive opgaver (oprettelse af et stort antal produkter på en webshop eller lign.) kan jeg også sagtens klare.

Jeg har mulighed for at arbejde i følgende tidsrum på hverdage:

Hver dag kl. 15:30 - 22:00

+ 1-2 dage pr. uge kl. 08:00 - 10:00

Desuden kan jeg arbejde en masse i weekenderne, hvis dette er ønsket.

Hvis det lyder som noget for dig/jer, så smid mig endelig en privat besked her på siden. Alternativt kan i skrive jeres e-mail nedenfor, hvorefter jeg vil kontakte jer.

Med venlig hilsen

Kasper

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du bor i Odense området, så prøv at tage et smut forbi OnLine telemarketing. De står altid og mangler unge. :)

 

Tilmeldt 9. Nov 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 9. Nov 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Nygård:

Hvis du bor i Odense området, så prøv at tage et smut forbi OnLine telemarketing. De står altid og mangler unge. :)

Hej Simon,

Jeg bor desværre i Nordjylland, så det er nok ikke muligt. Ellers tak for tippet!

Mvh.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 29. Jun 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 01:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper!

Du lyder bestemt som en ung, meget ung mand, der har mod på lidt af hvert - skønt! Jeg ved ikke, om du har prøvet at være telefonsælger før, men jeg kan fortælle dig, at det både er hårdt og utaknemmeligt! Var det ikke en ide, at tjene lidt på at kunne tilbyde andre, at få rabat når de handler på nettet?

Venlig hilsen

Lars

Tilmeldt 9. Nov 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ansali,

Tak for inputtet! 

Det kunne sagtens være en mulighed. Kan du tilbyde noget i den forbindelse, eller var det blot et forslag? :-)

Mvh.

Kasper

Tilmeldt 30. Sep 14
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved at AM Sales og Marketing i Aalborg netop søger folk i tidsrummet 16-20, med minimum 8 timer om ugen :-)  Se eventuelt deres Facebookside. 

Fra Frederikssund
Tilmeldt 29. Jun 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper.

Jeg er med, og kan godt tilbyde..., men vi bliver nok nødt til at mødes, så du selv kan se alle mulighederne..., har du en mail, jeg kan skrive til dig på?

Venlig hilsen

Lars

 

 

Tilmeldt 9. Nov 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Du må meget gerne sende mig en mail på: kasperbii@hotmail.com

Mvh.

Kasper

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)