Hej
|
Nej :-)
Ja, desværre. Jeg hoppede på et abonnement. Deres system laver rod i min opsætning. For det første kan du ikke se hvor meget plads du har på dit cloud-drev. Den giver falske oplysninger. For det andet laver den et eller andet mærkeligt, som gør at dit C drev ligner dit cloud-drev (se billede). Cloudexperten overholder heller ikke Købeloven. De påstår, at de kun kan give 10 dages returret (Købeloven giver altid 14 dage) og forbeholder sig ret til ikke at refundere betalinger til Cloudexperten under nogen omstændigheder (også ulovligt iflg. Købeloven). Desværre ser det ud til, at jeg har smidt 1485kr ud af vinduet. Så jeg kan ikke anbefale Cloudexperten. Brug dropbox i stedet. |
Jeg har derimod god erfaring med BackupBox - som bruger samme system som CloudExperten, det er en del billigere, og de er nogle venlige aminoer! @Rafaelis Grunden til du ser det der, er fordi at din "online harddisk" kun kan indenholde det som din computer egentlig kan (da filen stadig ligger lokalt), men der er en måde man kan unlink en fil på, kan dog ikke helt huske hvordan :( |
Hosting4Real - High performance webhoteller.
@Lucas Jeg forstår dog ikke hvorfor mit C-drev efterligner cloud-drevet. Så snart jeg uploader filer til cloud-drevet, kopierer C-drevet cloud-drevets properties. Det giver ingen mening og jeg kan heller ikke bruge noget der går ind og ændrer i C-drevets egenskaber. |
Jeg har også kørt med Cloudexperten i noget tid nu, og det virker bare - Jeg har enkelte gange haft brug for hjælp, og deres support har været utroligt tålmodige og venlige overfor mig, så jeg kan kun anbefale dem. Jeg har heller ikke meget plads på min computer, så jeg højre-klikkede på mine mapper på drevet, og valgte filerne kun skulle ligge online - Man kan indstille det til at have filerne både online og på computeren, eller kun online. Omkring fortrydelsesretten, så er der altså kun 14 dages fortrydelsesret på privat-køb - Jeg fik tilbud 10 dages fortrydelsesret B2B, så jeg kunne få lov at teste deres software af, før jeg besluttede mig endeligt - Det synes jeg da er god service. |