Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billigt og godt trykkeri søges

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra 3060
Tilmeldt 11. Feb 15
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Discountprint hedder de

http://www.discountprint.dk/plakater/plakater.html?options=cart

Uden udstansning er din pris kr. 1.090 incl. fragt m.m. men excl. moms

Nok bedste alternativ til Lasertryk og så er de ejet af Damgaard Jensen, som har et andet trykkeri i KBH, hvor deres kundegruppe er reklamebureauer -  så der er styr på det

/ Henrik 

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

  170 gr. Multiart Offset er noget papir vi har som "hus-papir", så det er ihvertfald ikke noget problem da vi har det liggende på lager.
Når du kun skal have trykt 200 plakater, så er digitaltryk det som kan betale sig og det kan også fungere fint med 170 gr. Multiart.

Normalt, hvis det havde været større mænder, så ville vi være ude i noget med at fremstille stansejern til opgaven, men når det kun er 200 stk., så giver det ikke den store mening, da bare et stansejern i sig selv vil koste mere end trykket af plakaterne.

Så jeg vil i stedet foreslå at vi udstanser dem digitalt. Det er en helt ny mulighed som vi har fået og som ganske få trykkerier har. På den måde slipper du for omkostningerne til fremstillingen af stansejernet. Men jeg vil dog i alle tilfælde meget gerne se selve layoutet. Der er nogle ting som teknisk set ikke kan lade sig gøre at udstanse - uanset om det er digitalt eller traditionelt med stansejern. Så jeg vil altid anbefale at du får nogen til at vurdere dit layout, inden du sætter det i produktion, med mindre du i forvejen har erfaring med at lave stansetegninger og kender begrænsningerne.

Jeg sender dig lige en prøve på papiret, så vi er helt 100% enige om at det er dét papir du gerne vil have.

Og er det noget du godt vil videre med, eller har nogen spørgsmål omkring, så er du velkommen til at sende mig en email på jesper snabelA mediamouse.dk

/Jesper

Tilmeldt 10. Dec 05
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Beanster,

Det kan vi da ihvertfald godt hjælpe dig med.

Er i øvrigt ked af at læse at du har haft dårlig(e) oplevelser med os, da vi når fejlen sker altid forsøger at rette op, så vi ender med at få tilfredse kunder alligevel og det betyder meget for os.

Kan jeg lokke dig til at sende en mail til mig på charlotte@lasertryk.dk med materialet

Så skal jeg fluks lave et supergodt tilbud til dig (husk vi har prisgaranti) og følge din ordre fra start til slut.

Med venlig hilsen

Charlotte Gregersen
Kunderådgiver, grafiker

Med venlig hilsen Charlotte Gregersen Lasertryk

Kunderådgiver charlotte@lasertryk.dk

Tilmeldt 22. Jun 14
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak ;-)

Tilmeldt 22. Jun 14
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Tak for din mail.

Mvh

Beanster

Tilmeldt 22. Jun 14
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Jesper

Tak for din mail. Jeg er glad for at I har papiret og digital udstansning lyder fint. Jeg har sendt dig en mail.

Mvh

Beanster

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu må jeg jo så sige, at jeg har ikke gode erfaringer med MediaMouse......... - Erfaringerne er intet mindre end fantastiske. Magen til ovenud fantastisk service, arbejdshastighed, hjælpsomhed og service minded indstilling skal man godt nok lede længe efter.

Tilmeldt 22. Jun 14
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten

Tak for info ;-)

Tilmeldt 18. Feb 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Beanster!

hvis du ikke har fået løst din opgave vil jeg vil gerne give dig et tilbud på opgaven, du kan sende mig en mail på ym@printish.dk


Hos Printish har vi lyn hurtige leveringstider, har du dine filer klar til tryk, kan de allerede blive trykt i dag og sendt i morgen. Du kan læse mere om vores produkter på www.printish.dk 

mvh.

Youssif Merhi

mail: ym@printish.dk
telefon: 60 600 200
web: www.printish.dk 

Tilmeldt 13. Feb 15
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv eventuelt at høre, hvad frydenberg.dk på Kbh N kan gøre for dig. God service og hurtig levering. De er dog ikke i den helt billige ende af prisskalaen.

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)