Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

100.000 sidevisninger om dagen. Hvordan optimerer jeg det bedst muligt?

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Slangerup
Tilmeldt 5. Feb 15
Indlæg ialt: 27
Fra  TrendMe.dk Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil

Jeg tror det er meget enkelt, lav noget kvalitetsindhold på dit site, prop nogle relevante affiliate links på siderne, så skal du nok tjene penge, især hvis dit antal passer :-)

Som så meget andet omkring online marketing, så kræver det kvalitetsindhold hvis det skal være langvarig og holdbar indtjening.

Trend, Mode & MakeUp til unge

Se vores blog http:/trendme.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:48
Hvor mange stjerner giver du? :

TrendMe.dk:

Hej Emil

Jeg tror det er meget enkelt, lav noget kvalitetsindhold på dit site, prop nogle relevante affiliate links på siderne, så skal du nok tjene penge, især hvis dit antal passer :-)

Som så meget andet omkring online marketing, så kræver det kvalitetsindhold hvis det skal være langvarig og holdbar indtjening.

Hejsa.

Tak for dit svar. Jeg føler ikke affiliate giver nok i forhold til hvor mange sidevisninger det er.

Er der nogen andre muligheder? 

Mvh

Tilmeldt 10. Feb 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan anbefale at kontakte https://taboola.com/  og nogen andre trafik-nætverk og se hvad meget du kan få betalt i CPM/C af dem. Native ads (som Taboola laver) tror jeg godt kunne pas din site godt. Det blir altså lavet 'artikler' lige som du har nu, men hvert 5:e artikel er en sponsored link, der du får betalt per click. Hvis du har nesten kun mobil-trafik kan du få meget mer fra andre nætverk end Google. Hvis du ikke har noget problem med att de banners er lidt 'spammy' så kan du helt sikkert sælge trafik till muscle/weightloss-programmer i Danmark. Der finnes mange gode muligheder. Jeg har og nogen gode scripts der passer godt til mobile hvis du vil ha gratis sidevisninger at sælge videre... Det finnes helt sinsygt mange ting du kan göre.

Hvad er din demografi? Er det mest teenagers der besöger siden? Mest kvinder? Fra mobil eller desktop? Hva gamle er de? etc... Hvis du gir mig så meget information du kan, så kan jeg helt sikkert hjelpe dig en del.

Du borde teste 10-15 forskeldige muligheder at monetize din site, og se hvad ger det beste resultat. Lad os sige for eksempel at weight-lossprodukter går bedst når du tester, så anbefaler jeg at du inrigter dine facebook fansites og kampanjer mer til den demografi du mest nemt kan monetize (Altså i dette eksempel, kvinder 24-50).

Jeg har ikke nogen intresse for att mejle din kontakte-side men du kan godt send mig PM her eller svar i denne tråd så skal jeg gi dig så mange tips jeg kan.

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)