Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

100.000 sidevisninger om dagen. Hvordan optimerer jeg det bedst muligt?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hi Emilborg,

Jeg kan se at du benytter Google Analytics. Du kunne jo med fordel tage et screen shots af din analytics side for at bevies at du har 100.000+ daglige side visninger.

/Nicolaj

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du rent faktisk er så skarp, at du med en så ny og dårlig hjemmeside er i stand til at generere det antal sidevisninger, virker det lidt underligt, at du så samtidigt er nødt til at ty til et forum som Amino for at øge din konverteringsrate.

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var da utroligt...

Jeg sender trafik i gennem facebook, det skal man jo ikke lige frem være ekspert for. Hverken skal hjemmesiden heller ikke være noget særligt eller gammel for den sags skyld.

Jeg sender trafik fra facebook. Jeg kan sagtens bevise sidevisninger så snart serveren kører ordentligt. I dag har den crashed flere gange og vi er kun på ca 50.000 sidevisininger i dag.

Tillad mig så at bede jer lade være med at komme med irrelevante svar og fremover kun skrive hvis i har en løsning eller et forslag.

Fra Viborg
Tilmeldt 26. May 07
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Emilborg - Af hensyn til din fremtidige troværdighed, vil jeg (hvis jeg var dig) fremvise en eller anden form for dokumentation for dine påstande omkring sidevisninger. Amino oplever desværre ofte folk med store armbevægelser som lover guld og grønne skove uden det i virkeligheden holder vand.

Men hvis det du skriver er sandt, er det jo rigtig godt gået!! Hatten af for dig..

Og som jeg ser det, har du også personligt selv muligheden for at vende denne tråd 180 grader til noget positiv omkring dig og dine evner.
Det kræver bare du kan (og vil) bevise dine påstande, da de lyder usandsynlige høje.

Så frem med et screenshot eller lign, og luk skuffen på alle de folk der tvivler på dine talenter. 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg også nævnte har dagen været præget af server-crash og desuden gik vi live i går.

Fra København
Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 82
Fra  Mark-Marketing Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tag fat i et mediebureau - de har masser af kunder der gerne betaler for de visninger. 

Mark-marketing.dk er eksperter i Google Adwords. Kontakt os på thomas@mark-marketing.dk og få en uforpligtende gennemgang af jeres konto. 

Medejer af teleabonnement.dk find billige mobilabonnementer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker! Vil jeg undersøge nærmere!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen andre forslag?

Og kan du henvise mig til nogen mediebureaer?

Tilmeldt 22. Feb 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan ikke få det til at stemme.

Inledningsvis skriver du at du har minimum 100.000 sidevisninger om dagen - nogle gange endda over 250.000.

Derefter skrive du, at du gik live i går og at du i dag har haft knap 60.000 visninger.  Du har med andre ord ikke kørt to døgn endnu. Ergo kan jeg ikke få det første til at passe.

Nok om det. 60.000 visninger er også fint. Men ikke nødvendigvis noget værd i sig selv. Det er endog meget stor forskel på klikrater fra side til side. Nogen sider har 2.000 visninger om dagen, men laver mere på annoncering end andre sider med 200.000 visninger om dagen. Derfor er sidevisninger i sig selv ikke den bedste målestok.

Ferie i Grækenland til sommer? Overvej Sifnos - en autentisk og charmerende perle i Det Græske Øhav. Tjek denne rejseguide: Sifnosguide.dk

Tilmeldt 22. Feb 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Og lige en ting mere:

Min erfaring er at mobile sidevisninger ikke er nær så meget værd som sidevinsinger på tablet eller desktop.

Igen bare for at understrege, at en sidevisning ikke er en sidevinsing.

Ferie i Grækenland til sommer? Overvej Sifnos - en autentisk og charmerende perle i Det Græske Øhav. Tjek denne rejseguide: Sifnosguide.dk

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)