Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TalDansk Platform -Hjælp!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 29. Oct 13
Indlæg ialt: 22
Fra  CForm.dk Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har en veninde der (er dansklærer) -hun vil gerne starte en online platform for folk med sprogproblemer

eller folk der bare gerne vil lærer dansk.

Men hun er lidt i tvivl om hvordan hun bedst finder sine kunder over nettet

og hvordan det ren praktisk skal foregå.

vi tænker: abonnement baseret, chat baseret (90% får svar inden for 10min.)

hvad tænker I????

 - og hvor for man sådan en platform til rimelige penge?

På forhånd Tak. :)

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke en fan af tanken om at lave en chat. Det er både for svært/dyrt at skalere og prisen pr. bevarelse vil højst sandsynligt blive for høj.

I stedet vil jeg nok koncentrere mig om at lave videoer med instruktioner i udtale, stavemåder, grammatik osv. Det materiale kan nemlig sælges til mange kunder uden at det kræver mere arbejde fra sælgers side.

Har I afprøvet grundidéen bag jeres projekt. Med andre ord: Har I lavet et forsøg med at lave et lille produkt og solgt det til nogen? Det er en værdifuld måde at finde ud af ...

  1. Om I kan nå jeres målgruppe og hvordan og hvor.
  2. Der er efterspørgsel efter jeres undevisning.
  3. I har en produktform og leveringsmetode der virker for kunden.
Det er kort sagt en Minimum Viable Product-test.
Hvad kan jeres Minimum Viable Product være? Det kan f.eks. være en PDF-rapport eller artikel, en video med forklaring af grammatik der volder problemer for mange eller udtale af nogle specielle ord der bruges i bestemte situationer. (I ved nok bedre, hvad der kan være interessant for jeres kunder, end jeg gør)
Hvis I holder fast i, at I gerne vil hjælpe kunden via chat, kan I gøre det enkelt og billigt over Skype - Om ikke andet så i starten. Skype kan I også bruge, hvis I vil tilbyde individuel coaching eller undervisningstimer.
I kan også overveje, at lave virtuelle klassetimer. Det kan gøres over et webinar eller (mere gratis) over et Google Hangout.
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)