Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til telefonsalg

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Vordingborg
Tilmeldt 11. Nov 14
Indlæg ialt: 13
Fra  Rentsalg.dk Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg er efter mange år som alm. lønarbejder, sprunget ud som selvstændig.

I den forbindelse, er det min mening at begynde at ringe til potentielle kunder (B2B), med henblik på salg/møde

Dette ville jeg i mine helt unge dage, ikke have haft problemer med. Men jeg kan mærke, at jeg for en gang skyld føler mig usikker.

Hvad er en effektiv indledning? Hvordan får man fat i den rette person i virksomheden? + mange mange flere spørgsmål.

Da jeg er nystartet, er pengene laaangt fra overvældende, og derfor er et professionelt mødebooking firma desværre ikke aktuelt.

DERFOR tænkte jeg om der findes nogen personer eller firmaer, der kan træne/hjælpe/rådgive så jeg kan blive rustet til at sælge/booke over telefonen.

Du/i må meget gerne skrive her, eller på min mail hvis i kan afse tid til at hjælpe.

Skriv meget gerne hvordan du evt. kan hjælpe, hvor lang tid det tager samt hvad det vil koste mig.

I må også meget gerne skrive i tråden, hvis i kender sider, eller andet materiale der kan hjælpe. Det kan jo være at jeg ikke er den eneste i dagens Danmark, der er lidt usikker på telefonsalg :-)

Min mail: js@cleanconsult.dk

Med venlig hilsen

Jan Sørensen

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan

Jeg synes det er fint du vil ringe ud selv  - mange sætter pris på det, frem for at tale med et TM firma, der lirer den samme remse af, og desværre ofte ikke accepterer et nej tak :).

Fordelen er også at du kan svare på alle evt. spg. her og nu - hvis det bliver aktuelt.

Mange hader at blive forstyrret, så det gælder om at gøre det ultra kort og præcist.

F.eks

Hej du taler med Jan fra xx,

Jeg sælger  xx produkter af rigtig god kvalitet/ go pris, og jeg vil høre om du ved hvem der står for den afdeling hos jer ?

Før du overhovedet går i gang, så sørg for at have lavet et fint skriftligt oplæg som kan sendes på mail.

Mange, incl. mig selv ønsker sådan set ikke at diskutere/aftale noget som helst før de har fået set noget på skrift.

Så din primære indsats går altså i første omgang på at få tilladelse til at sende materiale.

Samtidig med at du sender materialet, gør du opmærksom på at du følger op efter xx antal dage, og der kan evt. møde aftales.

Det er sådan meget kort beskrevet hvad jeg ville gøre, og det er faktisk yderst sjældent at jeg ikke får tilladelsen til at sende materiale/tilbud. Om en endelig aftale så kan lukkes efterfølgende afhænger selvfølgelig af mange ting.

Fra Søborg
Tilmeldt 13. Jan 14
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jordan Belford har lavet nogle fine videoer hvad det angår 😀

Fra Vordingborg
Tilmeldt 11. Nov 14
Indlæg ialt: 13
Fra  Rentsalg.dk Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

Hej Jan

Jeg synes det er fint du vil ringe ud selv  - mange sætter pris på det, frem for at tale med et TM firma, der lirer den samme remse af, og desværre ofte ikke accepterer et nej tak :)

.......

Tusind tak for dit svar. Det er et svar, jeg blev ret glad for :-)

Det er råd, jeg virkelig vil tage til mig!

God weekend herfraSmile

Fra Vordingborg
Tilmeldt 11. Nov 14
Indlæg ialt: 13
Fra  Rentsalg.dk Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

JonasJ:

Jordan Belford har lavet nogle fine videoer hvad det angår 😀

Super. Dem vil jeg finde her i weekenden så :-)

Tak for det, og god weekend herfra

Tilmeldt 12. Apr 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Må lige slå et slag for de seriøse TM bureauer. Jesper, ja, der findes desværre en række TM bureauer, som mener de kan det hele for det halve og laver pistolsalg. Men der findes altså også mange seriøse og professionelle bureauer, der arbejder seriøst og er dygtige til at få lavet de gode møder eller salg. Det koster naturligvis lidt mere at få kvalitet, og det er selvfølgelig udfordringen, både for kunde og TM bureau.

Pris og kvalitet hænger som regel sammen, også i denne branche

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)