Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Piingu - Medlemsklub

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Søborg
Tilmeldt 13. Jan 14
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 01:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Jeg har længe overvejet at købe nogle produkter fra Piingu.dk, men er nu stødt ind i fortvivlensen mur. Piingu er en virksomhed, der sælger produkter til yderst fordelagtige priser tiltrods for, at man er tilmeldt deres medlemsklub. Dette fremstår meget tydeligt på deres hjemmeside, hvilket jeg ikke vil ind på. Jeg vil så derimod ind på, hvor reele de i virkeligheden er, når de tager ordet "Gratis" i brug.

Accepterer du de gældende abonnementsbetingelser på piingu.dk, accepterer du via dette, at piingu.dk må trække det beløb vi har oplyst periodevist, indtil du vælger at opsige abonnementet. Første måneds medlemsskab/abonnement er som nævnt gratis. Herefter overgår dette til et løbende månedsabonnement som er på 79 kr. pr. måned - dette abonnement kan opsiges, så snart du har lyst.https://www.piingu.dk/abonnementbetingelser.html

Vil dette - rent juridisk betyde, at jeg kan tilmelde mig deres medlemsklub; blive i den "Gratis måned", melde mig ud 2 dage efter uden at skulle betale de 79.- kr i medlemsgebyr?


Clue no.1 er, at deres yderst fremragende anmeldelser på Trustpilot er 1. gangs anmeldere. Dette kan jo trosalt være et tilfælde, men det er da pudsigt, at samtlige gode anmeldelser kommer fra en første gangs anmelder. Nu anmelder jeg dem ikke for snyderi indenfor anmeldelser, hvilket ifølge Trustpilot er imod deres regelsæt, men derimod hvor godt man kan stole på dem. Jeg køber jo hellere ikke et tv anmeldt af praktikanten fra 9. klasse, der er i erhvervspraktik fremfor min lokale Hi-Fi mand. - https://www.trustpilot.dk/review/www.piingu.dk



Grunden til det hele er, hvorvidt I synes at det er en smart ide. Kan man tillade sig dette? At sætte stykprisen gevaldigt ned bare for at udligne med et månedligt gebyr

Fra Søborg
Tilmeldt 13. Jan 14
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Refresh

Fra Aabenraa
Tilmeldt 14. Apr 12
Indlæg ialt: 273
Fra  Duet IT Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor skulle man ikke kunne det? Jeg synes det er en fin idé, som i øvrigt vinder popularitet andre steder i verden.

For nogle uger siden på Bloomberg var der et indslag med den amerikanske milliardær Marc Lore, som har startet et koncept efter samme princip. (Jet.com)

Hans mål var at udkonkurrere bla. Amazon på deres priser, ved at sælge vare til indkøbspris - indtjeningen skulle så komme ind via et månedsabonnement. Jeg er spændt på at se hvordan det udvikler sig. 

Tilmeldt 26. Jun 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved godt at indlægget er en anelse gammel, men ville blot fortælle at jeg har været medlem i mange mdr., og for mig har der været store besparelser på id voks, parfumer, shampoo og andre af deres produkter. Syntes at det er fedt at jeg kan handle til mig selv og mine sønner, hvor jeg ved at det klart er det billigste sted at købe fx id voks o.l. og jeg kan jo bare melde mig ud hvis jeg ikke får det brugt. Mht jet.com, så er det som tidligere nævnt lignende koncept og jeg tror at der kommer flere at disse koncepter :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)